Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/48184
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAkbulut, Efe-
dc.contributor.authorErtem, Atakan-
dc.date.accessioned2023-01-09T21:36:43Z-
dc.date.available2023-01-09T21:36:43Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issn2148-6999-
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.21666/muefd.890660-
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/514536-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/48184-
dc.description.abstractSon zamanlarda bütün dünyayı etkisi altına alan koronavirüs (covid-19) hayatın her alanında değişimlere neden olmaktadır. Bu değişimlerin büyük bir etkisi eğitim alanına yansımış olup bu alanda yeni oluşumlara da yol açılmıştır. Bu süreçte dünya genelinde yüz yüze eğitime ara verilerek uzaktan eğitime başlanmıştır. Ülkemizde de bu soruna bağlı olarak eğitimin bütün disiplin alanlarında uzaktan eğitim süreçlerine başlanmış ve hali hazırda bu sistem yürütülmektedir. Eğitimin önemli bir disiplin alanı olan müzik eğitiminde çalgı eğitiminin piyano eğitimi boyutunda da bu yöntem ve strateji benimsenmiş, bir bakıma zorunlu hale gelerek eğitim süreçleri devam etmektedir. Bu araştırmada uzaktan piyano eğitiminin uygulanmasına yönelik öğretim elemanı görüşleri alınarak öneriler getirilmesi amaçlanmıştır. Araştırmada betimsel araştırma yöntemi kullanılmış olup genel tarama modeli tercih edilmiştir. Uzman görüşleri doğrultusunda hazırlanmış olan anketler, Ege Bölgesi’nde bulunan Üniversitelerin Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Eğitimi Anabilim Dalında 2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Güz Döneminde piyano derslerini yürüten öğretim elemanlarına uygulanmıştır. Anket sonucunda elde edilen veriler, frekans ve yüzde hesaplamaları yapılarak analiz edilip yapılan hesaplamalar tablolar halinde sunulmuştur. Araştırma sonuçlarına göre uzaktan piyano eğitiminin uygulanması için çeşitli hizmet içi eğitimler verilmesi, öğretim programının hazırlanması, metot ve kitapların yazılması, uzaktan çalgı eğitimi için tasarlanmış kapsamlı, teknolojik bir uygulama geliştirilmesi önerilmektedir.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofMuğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectuzaktan piyano eğitimien_US
dc.subjectpiyano eğitimien_US
dc.subjectuzaktan eğitim piano educationen_US
dc.subjectdistance educationen_US
dc.titleUzaktan Piyano Eğitiminin Uygulanmasına Yönelik Öğretim Elemanı Görüşlerien_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.volume9en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage36en_US
dc.identifier.endpage48en_US
dc.departmentPAUen_US
dc.identifier.doi10.21666/muefd.890660-
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid514536en_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1tr-
crisitem.author.dept09.06. Fine Arts Education-
crisitem.author.dept09.06. Fine Arts Education-
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Files in This Item:
File SizeFormat 
document - 2024-03-15T101838.116.pdf763.79 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

48
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

12
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check




Altmetric


Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.