Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/48247
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorYacan, İrfan-
dc.contributor.authorBayhan, Mustafa-
dc.contributor.authorDemirel, Ayten-
dc.date.accessioned2023-01-09T21:36:54Z-
dc.date.available2023-01-09T21:36:54Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issn2651-4192-
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.29023/alanyaakademik.1101546-
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/1138447-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/48247-
dc.description.abstractAltı Sigma metodolojisi ilk ortaya çıktığı zamandan beri sanayide imalat sektöründeki işletmeler için önemli bir kalite yaklaşımı olmuştur. Başarılı bir Altı Sigma uygulaması, hataların en aza indirgenmesini ve kalitenin iyileştirilmesini sağlayabilmektedir. Son yıllarda bu kalite yaklaşımı hizmet sektöründe de önem kazanmıştır. Hizmet sektörünün bir parçası olan eğitim sektörü de Altı Sigma metodolojisinin uygulanabildiği alanlardan biridir. Bu çalışmada, bir Meslek Yüksekokulu’nda (MYO) uygulanan SERVQUAL modeline dayanan anket verileriyle Altı Sigma metodolojisi uygulanmıştır. Bu bağlamda, tanımlama, ölçme, analiz, iyileştirme, kontrolden (TÖAİK) oluşan Altı Sigma modelinin beş adımı izlenmiştir. Çalışmada, güvenilirlik boyutunun tespit edilen memnuniyetsizlik düzeyi içerisinde en yüksek paya sahip olduğu tespit edilmiştir. Çalışma kapsamında, elde edilen veriler değerlendirilmiş ve gerekli görülen öneriler sunulmuştur.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofAlanya Akademik Bakışen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKaliteen_US
dc.subjectEğitim Kalitesien_US
dc.subjectAltı Sigmaen_US
dc.subjectSERVQUALen_US
dc.titleHizmet Kalitesinin İyileştirilmesinde Altı Sigma Yaklaşımı: Hizmet İşletmesi Olarak Bir Eğitim Kurumunda Uygulama Örneğien_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.volume6en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage2545en_US
dc.identifier.endpage2564en_US
dc.departmentPAUen_US
dc.identifier.doi10.29023/alanyaakademik.1101546-
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid1138447en_US
item.languageiso639-1tr-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.dept08.04. Business Administration-
crisitem.author.dept38.01. Marketing and Advertising-
Appears in Collections:Diğer Yayınlar Koleksiyonu
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Koleksiyonu
Tavas Meslek Yüksekokulu Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Files in This Item:
File SizeFormat 
document - 2024-03-18T112048.640.pdf566.02 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

38
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

16
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check




Altmetric


Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.