Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/51964
Title: Eğitim Teknolojisinde 50 Yıl: Prof. Dr. Hafize Keser
Authors: Bardakcı, Salih
Akyüz, Halil İbrahim
Samsa Yetik, Serap
Alakurt, Turgay
Abstract: Bu mektubun amacı, çalışmalarıyla, duruşuyla ve kazandırdıklarıyla Türkiye Eğitim Teknolojisi çevrelerinde artık bir fenomen haline gelen Prof. Dr. Hafize Keser’in akademik yaşamına bilimsel bir bakışla ışık tutmak, böylece eğitim teknolojisi alanının tarihine ve gelişimine katkı sağlayabilmektir. 2023 yılı itibariyle, Eğitim Teknolojisi alanı Türkiye’de 50. yılını geride bırakmaktadır. Elli yıl boyunca gelişmiş, yayılmış; bilim üretmenin yanı sıra kendi alan uzmanını yetiştirebilen, eğitim sistemine her kademede profesyonel katkılar ve ayrıca bağımsız öğrenme, öğretme ve performans geliştirme olanakları sunabilen bir disiplin halini almıştır. Geldiğimiz noktada, yükseköğretim sistemi içerisinde varlığını nasıl devam ettireceği zaman zaman tartışılagelse de bu alana ve alan uzmanına olan ihtiyaç belirgin biçimde kabul görmektedir. Ve her ne kadar lisans kontenjanlarında ulusal istihdam politikalarının da yansıması olarak bir daralma yaşansa da yurt genelinde bilimsel olgunluğu artmakta olan akademik yapılanmaları, güçlü alanyazını, sürekli gelişen lisansüstü programları, mezunları ve sivil toplum kuruluşlarıyla Eğitim Teknolojisi ya da bilinen adıyla Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (BÖTE) alanı, eğitim sistemimiz ve eğitim bilimleri camiamız içerisinde önemli bir aktördür.
URI: https://hdl.handle.net/11499/51964
https://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/1188958
ISSN: 2147-1908
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection

Files in This Item:
File SizeFormat 
document - 2024-04-19T145259.373.pdf2.56 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

24
checked on May 27, 2024

Download(s)

8
checked on May 27, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.