Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/57551
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorOrdu, Aydan-
dc.contributor.authorDönmez, Alien_US
dc.date.accessioned2024-07-24T08:38:44Z-
dc.date.available2024-07-24T08:38:44Z-
dc.date.issued2024en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/57551-
dc.description.abstractBu araştırmada öğretmenlerin siber mobbing algıları ve bunun çeşitli değişkenlere göre durumunun ortaya çıkarılması amaçlanmıştır. Nicel ve tarama modelinde yapılan bu araştırmada Pamukkale ilçesinde ortaokullarda çalışan öğretmenlerden 368 öğretmene kolay ulaşılabilir örneklem yöntemiyle ulaşılarak veri toplanmıştır. Araştırmada öğretmenlerin siber mobbing algılarının içsel sebepler ve siber mobbingin etkileri boyutlarında çok düşük, biçim ve sıklık, aile veya arkadaş bilgilendirme, kurum bilgilendirme, dışsal sebepler, önleyici tedbirler boyutlarında düşük düzeyde iken tedbirlere yönelik beklenti boyutunda ise yüksek düzeyde olduğu tespit edilmiştir. Öğretmenlerin siber mobbing algıları öğretmenlerin eğitim düzeylerinde ve medeni durumlarına göre farklılık göstermemiş ancak cinsiyet, kariyer durumu, branş ve yaş durumlarına göre ise farklılık göstermiştir.en_US
dc.language.isotren_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectÖğretmenen_US
dc.subjectmobbingen_US
dc.subjectsiber mobbingen_US
dc.subjectbaskıen_US
dc.subjectşiddeten_US
dc.subjectyıldırmaen_US
dc.titleÖğretmenlerin siber mobbing algılarıen_US
dc.typeReporten_US
dc.relation.publicationcategoryRaporen_US
dc.contributor.affiliationPamukkale Üniversitesien_US
item.languageiso639-1tr-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairetypeReport-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Bilimsel Araştırma Projeleri Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ali DÖNMEZ Proje.pdf2.61 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

28
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

22
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.