Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/11499/57856
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Hamutoğlu, Nazire Burçin | - |
dc.contributor.author | Salar, Hurşit Cem | - |
dc.contributor.author | Çam, Emre | - |
dc.contributor.author | Gemikonaklı, Orhan | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-08T11:23:30Z | - |
dc.date.available | 2024-09-08T11:23:30Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.14686/buefad.1216673 | - |
dc.identifier.uri | https://search.trdizin.gov.tr/tr/yayin/detay/1254063 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11499/57856 | - |
dc.description.abstract | Çevrimiçi öğrenme ortamlarının kullanımı dünya çapında üniversite öğrencilerinin öğretim ve öğrenimine giderek daha fazla entegre edilmiş olsa da, küresel COVID-19 salgını en azından geçici sürelerle bu ortamların neredeyse özel olarak kullanılmasını zorunlu kılmıştır. Pandemi gibi eğitim-öğretim ortamlarının verimliliğini sekteye uğratan durumlar olabileceği için, üniversite öğretiminin ya yüz yüze ve çevrimiçi öğrenimi birleştiren karma öğrenme ya da bazı durumlarda yalnızca çevrimiçi öğrenimle devam etmesi beklenmektedir. Bu nedenle, üniversite öğrencileri tarafından çevrimiçi ortamların kabulünün değerlendirilmesi önemlidir. Bu çalışma, motivasyonun bu tür ortamların kabulü üzerindeki etkisini değerlendirmektedir. Öğretim materyallerine ilişkin motivasyonun çevrimiçi öğrenme ortamlarının kabulü üzerindeki etkisini incelemeye odaklanmaktadır. Bunun için öğretim materyallerine ilişkin motivasyon kavramı Keller (1987) tarafından geliştirilen Dikkat, İlgililik, Güven, Doyum modeline dayandırılırken, çevrimiçi öğrenme ortamlarının kabulü Davis (1989) tarafından geliştirilen Teknoloji Kabul Modeline dayanmaktadır. Sonuçlara ilişkin tartışma ve öneriler ilgili literatür dikkate alınarak sunulmuştur. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.relation.ispartof | Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.title | Yeni tip korona virüsü sürecinde öğrenme motivasyonunun çevrimiçi öğrenme ortamlarının kabulü üzerindeki etkisi: bir yapısal regresyon analizi | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.identifier.volume | 13 | en_US |
dc.identifier.issue | 3 | en_US |
dc.identifier.startpage | 560 | en_US |
dc.identifier.endpage | 576 | en_US |
dc.department | Pamukkale University | en_US |
dc.identifier.doi | 10.14686/buefad.1216673 | - |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |
dc.identifier.trdizinid | 1254063 | en_US |
item.languageiso639-1 | en | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.openairetype | Article | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
crisitem.author.dept | 09.04. Computer Education and Instructional Technology | - |
Appears in Collections: | Eğitim Fakültesi Koleksiyonu TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
document - 2024-09-09T094207.425.pdf | 703.68 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.