Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/57856
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHamutoğlu, Nazire Burçin-
dc.contributor.authorSalar, Hurşit Cem-
dc.contributor.authorÇam, Emre-
dc.contributor.authorGemikonaklı, Orhan-
dc.date.accessioned2024-09-08T11:23:30Z-
dc.date.available2024-09-08T11:23:30Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.14686/buefad.1216673-
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/tr/yayin/detay/1254063-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/57856-
dc.description.abstractÇevrimiçi öğrenme ortamlarının kullanımı dünya çapında üniversite öğrencilerinin öğretim ve öğrenimine giderek daha fazla entegre edilmiş olsa da, küresel COVID-19 salgını en azından geçici sürelerle bu ortamların neredeyse özel olarak kullanılmasını zorunlu kılmıştır. Pandemi gibi eğitim-öğretim ortamlarının verimliliğini sekteye uğratan durumlar olabileceği için, üniversite öğretiminin ya yüz yüze ve çevrimiçi öğrenimi birleştiren karma öğrenme ya da bazı durumlarda yalnızca çevrimiçi öğrenimle devam etmesi beklenmektedir. Bu nedenle, üniversite öğrencileri tarafından çevrimiçi ortamların kabulünün değerlendirilmesi önemlidir. Bu çalışma, motivasyonun bu tür ortamların kabulü üzerindeki etkisini değerlendirmektedir. Öğretim materyallerine ilişkin motivasyonun çevrimiçi öğrenme ortamlarının kabulü üzerindeki etkisini incelemeye odaklanmaktadır. Bunun için öğretim materyallerine ilişkin motivasyon kavramı Keller (1987) tarafından geliştirilen Dikkat, İlgililik, Güven, Doyum modeline dayandırılırken, çevrimiçi öğrenme ortamlarının kabulü Davis (1989) tarafından geliştirilen Teknoloji Kabul Modeline dayanmaktadır. Sonuçlara ilişkin tartışma ve öneriler ilgili literatür dikkate alınarak sunulmuştur.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.relation.ispartofBartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleYeni tip korona virüsü sürecinde öğrenme motivasyonunun çevrimiçi öğrenme ortamlarının kabulü üzerindeki etkisi: bir yapısal regresyon analizien_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.volume13en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage560en_US
dc.identifier.endpage576en_US
dc.departmentPamukkale Universityen_US
dc.identifier.doi10.14686/buefad.1216673-
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid1254063en_US
item.languageiso639-1en-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.dept09.04. Computer Education and Instructional Technology-
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Files in This Item:
File SizeFormat 
document - 2024-09-09T094207.425.pdf703.68 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Google ScholarTM

Check




Altmetric


Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.