Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/938
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAvcı, Damla Bodur-
dc.contributor.editorGökhan Tuzcu-
dc.date2016-05-16en_US
dc.date.accessioned2016-05-17T10:58:17Z
dc.date.available2016-05-17T10:58:17Z
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/938-
dc.description.abstractAraştırma tarama modeliyle yapılmıştır. Beş yıllıkzorunlu eğitimden sekiz yıllık zorunlu eğitime geçiş döneminde basında çıkan haberler taranmıştır. Bu dönemde Milli Eğitim Bakanlığı ve üniversiteler tarafından yayınlanan kitap ve makaleler taranmıştır. Tarama modeli çok sayıda elemandan oluşan bir evrende, evren hakkında genel bir yargıya varmak amacı ile evrenin tümü ya da ondan alınacak bir grup, örnek ya da örneklem üzerinde yapılan araştırma modelidir. Düzenlenen veriler, çizelgeler halinde düzenlenerek betimlenmeye çalışılmıştır. Özellikle sayısal veriler dönemsel olarak çözümlenmiştir, bir yıl ile sınırlı kalınmamıştır.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherPamukkale Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subject8 Yıllık Zorunlu Eğitimen_US
dc.subjectTemel Eğitimen_US
dc.subjectİlköğretimen_US
dc.title5 yıllık zorunlu eğitimden 8 yıllık zorunlu eğitime geçiş dönemien_US
dc.typeReporten_US
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US
dc.ownerPamukkale University-
item.languageiso639-1tr-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeReport-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Bilimsel Araştırma Projeleri Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Damla Bodur Avcı.docx619.06 kBMicrosoft Word XMLView/Open
Onay.pdf265.91 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

70
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

60
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.