Browsing by Author Kantar, Murat

Showing results 1 to 8 of 8
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Çok uluslu şirketlerin marka adı ve slogan kullanımında standardizasyon dereceleri: Türkiye ve Orta Doğu incelemesiKantar, Murat 
2007Entropy measure to compare the Internet and face to face surveysBardakcı, Ahmet ; Balce, Andım Oben ; Kantar, Murat ; Kalburan, Çetin ; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
2024Firmaların uluslararası pazarlarda yeni müşteri bulmak için sosyal medya kullanımı: Denizli’de bir araştırmaKamalak, Semih
Mar-2018The impact of linguistic proximity and diglossia on brand name and slogan extension tendencies in the Turkish, Russian and Arabic contextsDjavlonbek, Kadirov; Bardakcı, Ahmet ; Kantar, Murat 
2017Kaleiçi: sorunlar ve çözüm önerileri hakkında kısa bir değerlendirmeBardakcı, Ahmet ; Baran, Tamer ; Kantar, Murat 
Jul-2020Online pazar yerlerinde tüketici yorumlarının hacim ve değerliklerinin satışlar üzerindeki etkisiKantar, Murat 
2017SERVQUAL BEKLENTİ ANKETİNDE GEÇMİŞ DENEYİM SORGULANMALI MIDIR?1Kalburan, Çetin ; Kantar, Murat ; Yılmaz, Mustafa Atahan ; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
2019Social media analysis of anti-consumption in TurkeySaud Khan, Mohammad; Kadirov, Djavlonbek; Bardakcı, Ahmet ; Iftikhar, Rehan; Baran, Tamer ; Kantar, Murat ; Madak Öztürk, Nazan