05.02. Public Relations and Promotion

Organization name
05.02. Public Relations and Promotion
Director
City
Denizli
Country
Turkey

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Results 41-60 of 83 (Search time: 0.02 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
412020Kitle iletişim araçlarının standart içerikleri ekseninde oluşan tek tip bireylerFiliz, Hacer 
422020Kitle İletişim Araçlarının Hedonizm Ekseninde Günlük Yaşam İçerisindeki Kullanım AlanlarıFiliz, Hacer 
432017KUŞAKLAR VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ: KUŞAKLARIN DİJİTAL PAZARLAMA UNSURLARINA YÖNELİK TUTUMU*Sarıtas, Emel ; Barutçu, Süleyman 
442021Manipülasyonun mantık boyutu: Aklı çelmekÇalışkan, Osman 
452021Manipülatif iletişimi dengeleyen bir faktör olarak yeni̇ retorik yaklaşımıÇalışkan, Osman 
462018Marka Estetiği: Kuramsal Bir ÇerçeveAkgün, Ali Alper 
472019Marka Göstergelerinin Marka Estetiği Bağlamında Yeniden İncelenmesiAkgün, Ali Alper 
482023Marka Güven Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik ÇalışmasıAkgün, Ali Alper ; Sarıtas, Emel 
492016Marketing and competition law in the perspective of Turkish competition authority cases.Kortunay, Nevin 
502016Measuring Internet Service Quality of E Commerce Web Sites by Using E S Qual in TurkeyNevin Kortunay 
512021Medya manipülasyonuna karşı eleştirel düşünmeÇalışkan, Osman 
522024Müşteri ile bağ kurma çerçevesinde web sitesi hizmet belirleyicilerinin değerlendirilmesiSarıtaş, Emel 
532020Negatif kampanyalarda “kötü” ve “yanlış”ın retoriksel iknadaki rolüÇalışkan, Osman 
542019A New Brand Manifestations Inventory For Applications Of Brand AestheticsAkgün, Ali Alper 
552008A New Market For Global Retailers Transition Economies in EuropeÖzdemir, Şefika; Kortunay, Nevin 
562020Öğretimde dijital dönüşüm ve öğrencilerin çevrimiçi öğrenmeye hazır bulunuşluğu: Pandemi döneminde Pamukkale Üniversitesi öğrencileri üzerinde bir araştırmaSarıtas, Emel ; Barutçu, Süleyman 
572010Pazarlamada Uygulanan Rekabet Stratejilerinin Rekabet Hukuku Açısından DeğerlendirilmesiKortunay, Nevin 
582019Politik Argümantasyonun Temellendirilmesinde Ortak Kanaatlere Başvurma: Cumhur İttifakı Argümanlarına Yönelik Bir İncelemÇalışkan, Osman 
592024Redesigning a fair using the six thinking hats methodAktaş, E. 
60Jun-2019Reklamlara karşı reklam engelleme programları: Tüketici tepkilerine yönelik bir araştırmaBozkurt, Yasemin