08.04. Business Administration

Organization name
08.04. Business Administration
City
Denizli
Country
Turkey

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Results 321-340 of 567 (Search time: 0.037 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
3212004Küresel Baskılar Karşısında Geçerli Bir Üstünlük Yönelimi Olarak Yabancı Sermaye ve Yabancı Sermayeye Yönelik Bakışın KOBİ'lerde Karşılaştırmalı Bir Analizi-IKök, Sabahat Bayrak ; Akdiş, Muhammet ; Serinkan, Celalettin 
3222004Küresel Baskılar Karşısında Geçerli Bir Üstünlük Yönelimi Olarak Yabancı Sermaye ve Yabancı Sermayeye Yönelik Bakışın KOBİ'lerde Karşılaştırmalı Bir Analizi-IIKök, Sabahat Bayrak ; Akdiş, Muhammet ; Serinkan, Celalettin 
3232006Küresel firmalar için fiyatlandırma temeliBardakcı, Ahmet 
3242004Küresel pazarlarda fiyatlandırma bileşeni üzerindeki internet baskısıBardakcı, Ahmet 
3251-Jul-2018Küresel rekabet endeksi göstergelerinin küresel inovasyon endeksi üzerindeki etkisiTürkmen, Mevhibe ; Aynaoğlu, Yeliz
3261-Oct-2005Küresel rekabetin sunduğu fırsatlar ve tehditler bağlamında kobilerde stratejik yenilik yönetimi swot analizine dayalı kuramsal bir değerlendirmeAkgemci, Tahir; Öğüt, Adem; Ay Tosun, Mevhibe 
327Jun-2011Kıdem tazminatı fonu Kanun tasarısı çerçevesinde kıdem tazminatı ve muhasebesiUyar, Umut 
328Apr-2012Kıdem tazminatı fonu’nun aktüeryal prim oranı hesaplamaları ve muhasebesiAygören, Hakan ; Çelik, Muhsin ; Uyar, Umut 
329Aug-2016Kırsal girişimcilik: Tarihten günümüze Yatağan örneğiİrmiş, Ayşe ; Çoban, Hatice ; Başol, Serkan 
3302018Kıymetli metaller piyasasının fraktal analiziMoralı, Tuncay; Uyar, Umut 
3312022Lie group analysis and exact solutions of nonlinear dispersive equations for porous mediaPinar, Zehra; Kocak, Huseyin 
3321-Apr-2016Lojistik sektöründe e-uygulamaAy Türkmen, Mevhibe 
3332016MACBETH VE MULTI-MOORA YÖNTEMLERİNE DAYALI BİRLEŞİK ÇOK KRİTERLİ KARAR VERME YAKLAŞIMIKundakcı, Nilsen 
334Oct-2019Makine öğrenmesi ile portföy optimizasyonu: FTSE, DAX ve BIST uygulamalarıUyar, Umut 
3352004Marka ve ortak markaBardakcı, Ahmet 
3362017MARKET ZİNCİRİ OLAN BİR İŞLETMENİN UYGULADIĞI REKLAM ARAÇLARININ BULANIK KURAL TABANLI ANALİZİErtuğrul, İrfan ; Sarı, Gözde
3372023The Marketing Ecoverse: A Sustainable Confluence of Business, Social, and Natural EcosystemsKadirov, Djavlonbek; Bardakcı, Ahmet ; Madak Öztürk, Nazan ; Allayarova, Nilufar
338Apr-2012Markowitz modeline dayalı optimal portföy seçiminde işlem hacmi kısıtıUyar, Umut ; Kangallı, Sinem Güler 
3392003Mass-customisation in marketing: The consumer perspectiveBardakcı, Ahmet. ; Whitelock, J.
340Jun-2019Menşe karmaşası: tüketiciler ülkeler ve markaların ana vatanları hakkında neler biliyor?Bardakcı, Ahmet ; Baran, Tamer ; Djavlonbek, Kadirov