08.04. Business Administration

Organization name
08.04. Business Administration
City
Denizli
Country
Turkey

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Results 221-240 of 572 (Search time: 0.051 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
221Oct-2016Gösterge faiz oranı dalgalanmaları ve BİST endeksleri arasındaki ilişkinin eşanlı kantil regresyon ile analiziUyar, Umut ; Kangallı Uyar, Sinem Güler ; Gökçe, Altan
2222022Green Supplier Selection Based on the Combination of Fuzzy SWARA (SWARA-F) and Fuzzy MARCOS (MARCOS-F) MethodsTus A. ; Aytac Adali E. 
2232016Grey relational analysis approach in academic performance comparison of university a case study of Turkish universitiesErtuğrul, İrfan ; Öztaş, Tayfun ; Özçil, Abdullah ; Öztaş, Gülin Zeynep 
2242018'Grey-Box' and 'Black-Box' supplier-buyer relationship in product innovation under technology and market uncertaintyİncekara, Mustafa 
2252023Group decision making in best-worst method when the best and worst are not unique: case study of scholar selectionAytaç Adalı, Esra ; Çağlar, Atalay 
2262007Hemşirelerde İş Tatmini: Denizli Devlet Hastanesi Yoğun Bakım Ünitelerinde Bir AraştırmaDurak, İbrahim ; Serinkan, Celalettin 
2272009Hemşirelerin çalışma motivasyonunu etkileyen faktörler: Denizli Devlet Hastanesinde yapılan bir araştırmaCabar, Hasan; Serinkan, Celalettin 
2282016HEMŞİRELERİN ÖRGÜTSEL ADALET ALGILARININ İŞ TATMİNLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİ İNCELEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMABağcı, Zübeyir 
229May-2012Hisse senedi getirisi tahmin modellerinde sektöre özgü makroekonomik değişken kullanımı: İMKB kimya sektörü uygulamasıMeder Çakır, Hafize ; Uyar, Umut 
2302015HIZLI HAZIR YEMEK (FAST-FOOD) SEKTÖRÜNDE HİZMET VEREN İŞLETMELERİN ANALİTİK HİYERARŞİ PROSESİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ: PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİBayhan, Mustafa ; Soba, Mustafa; Bildik, Tamer
2312022Hizmet Kalitesinin İyileştirilmesinde Altı Sigma Yaklaşımı: Hizmet İşletmesi Olarak Bir Eğitim Kurumunda Uygulama ÖrneğiYacan, İrfan; Bayhan, Mustafa ; Demirel, Ayten 
2322005Hizmet Sektöründe Müşteri Bağlılığının Önemi ve Müşteri Bağlılığının Sağlanmasında İlişki Pazarlamasının Rolü (Banka İşletmelerinde Bir Uygulama)Tanyeri, Mustafa; Barutçu, Süleyman 
2332008Hizmet Sektöründeki Veritabanlı Pazarlama Araştırmalarının DeğerlendirilmesiHaşıloğlu, Selçuk Burak ; Sezgin, Mete; Bardakcı, Ahmet 
2342014HİZMET KALİTESİNİN SERVQUAL MODELİ İLE ÖLÇÜLMESİ: AİLE SAĞLIĞI MERKEZLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMASavaş, Halil ; Kesmez, Ayşe Gülderen
2352019Hospital site selection with distance-based multi-criteria decision-making methodsAdalı, Esra Aytaç ; Tuş, Ayşegül 
2362004How “ready” are customers for mass customisation? An exploratory investigationBardakcı, Ahmet ; Whitelock, Jeryl
2372014Human resource management practices in international sebat educational schoolsKacmaz, R; Serinkan, Celalettin 
2382022A Hybrid Fuzzy MCDM Approach for ESCO SelectionKundakcı N. 
2392016Hybrid genetic algorithms for minimizing makespan in dynamic job shop scheduling problemKundakcı, Nilsen ; Kulak, Osman 
202022A hybrid metaheuristic algorithm based on iterated local search for vehicle routing problem with simultaneous pickup and deliveryOztas, Tayfun ; Tus, Aysegul