08.04. Business Administration

Organization name
08.04. Business Administration
City
Denizli
Country
Turkey

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Results 441-460 of 572 (Search time: 0.045 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
4412022A RESEARCH ON GREEN MANAGEMENT IN UNIVERSITIESÇakanel, Zeynep; İrmiş, Ayse ; Kumbalı, HaticeÇoban 
4422014A research on job dissatisfaction of the university staffEroğlu, Şeyma Gün; Çoban, Hatice ; İrmiş, Ayşe 
4432016A research on levels of organizational learning in educational institutionsKacmaz, R; Serinkan, Celaleddin 
44430-Mar-2018A research on the correlation between perceived corporate image and organizational identificationBayrak Kök, Sabahat ; Sarıkaya, Mehtap ; Çoban, Hatice ; Mert, Esvet 
445Sep-2016A research on the relationship between organizational silence and burnoutÇoban, Hatice ; Sarıkaya, Mehtap 
4462017A review on the current applications of genetic algorithms in mean-variance portfolio optimizationKalaycı, Can Berk ; Ertenlice, Ökkeş; Akyer, Hasan ; Aygören, Hakan 
447Apr-2019The risk analysis of Bitcoin and major currencies: value at risk approachUyar, Umut ; Kahraman, İbrahim Korkmaz 
4482016Riskten Korunma Amaçlı Türev Araçların Türkiye Muhasebe Standartları Kapsamında MuhasebeleştirilmesiÇakır, Hafize Meder ; Sabuncu, Birsel 
92020The role of efficiency in capital asset pricing: a research on Nasdaq technology sectorAygören, Hakan ; Balkan, E.
102022The role of precious metals in extreme market conditions: evidence from stock marketsUyar, Sinem Guler Kangalli ; Uyar, Umut ; Balkan, Emrah
112012Russian and German tourist potential and satisfaction in sustainable competitive advantage of Alanya destinationDo?an, H.; Üngüren, E.; Barutçu, Süleyman 
122021SAĞLIK İŞLETMELERİNDE NÜKLEERTIP BİRİMİ MALİYETLERİNİNFAALİYET TABANLI MALİYETLEMEYÖNTEMİ İLE ANALİZİUtku, Mehmet ; Üzüm, Şemsi
132020Sağlık Göstergeleri Açısından OECD Ülkelerinin EDAS ve ARAS Yöntemleri ile DeğerlendirilmesiSaygın, Zeynep Özgül; Kundakcı, Nilsen 
142018Sağlık İşletmelerinde Müşteri Odaklı Pazarlama Anlayışı İle Hizmet Kalite Algısı Arasındaki İlişki; Bir Hastane ÖrneğiKoçoğlu, Duygu ; Soysal, Ayşe Nur
15Aug-2019Sanal oyun dünyasında motivasyon unsurları ve davranışsal niyet üzerine bir araştırmaYılmaz, Mustafa Atahan 
162005Satınalma Davranışında Görülen Risklerin Özel Markalı Ürünler İçin Farklı Ürün Kategorilerinde İncelenmesiBardakcı, Ahmet ; Kortunay, Nevin 
172013Selection of vineyard location for a winery with fuzzy AHP and consistent fuzzy linguistic preference relationsTuş Işık, Ayşegül ; Kundakcı, Nilsen ; Aytaç, E.
182018Semi-Analytical Solutions of Nonlinear Equation Modelling Reaction in a Dispersive MediumPınar, Zehra; Koçak, Hüseyin ; Daoud, Yasser
192017SERVQUAL BEKLENTİ ANKETİNDE GEÇMİŞ DENEYİM SORGULANMALI MIDIR?1Kalburan, Çetin ; Kantar, Murat ; Yılmaz, Mustafa Atahan ; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
20Jun-2013SERVQUAL ölçeğinde “olmalı” ve “olacak” ifadelerinin cevapların dağılımı üzerindeki etkileriBardakcı, Ahmet ; Haşıloğlu, Selçuk Burak