Skip navigation
GCRIS
  • Home
  • Collections
  • Research Outputs
  • Researchers
  • Organizations
  • Projects
  • Reports
  • Awards
  • Equipments
  • Explore by
    • Collections
    • Research Outputs
    • Researchers
    • Organizations
    • Projects
  • Sign on to:
    • My GCRIS Repository
    • Receive email
      updates
    • Edit Account details
Network Lab Bibliometrics Email Alert

  • Profile
  • Indicators
  • Other

Profile

Picture
Resim1.jpg picture
Full Name
Kılıçarslan, Özge
Variants
Kocabulut, Özge
Kiliçarslan, O.
 
Main Affiliation
21.02. Tourism Management
 
Email
kozge@pau.edu.tr
 
Link to YOK Profile
YOK Profile
ORCID
0000-0002-9774-6911
Source ID
232804
Starting Date
03-09-2013
 
Biography
Akdeniz Üniversitesi Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksek Okulu Konaklama İşletmeciliği Bölümü’nden mezun oldu (2013). Yüksek lisans derecesini Akdeniz Üniversitesi’nden Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Anabilim Dalı’ndan (2016) aldı; Doktora derecesini de Akdeniz Üniversitesi’nde Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Anabilim Dalı’nda tamamladı (2022). Akdeniz Üniversitesi’nde Araştırma Görevlisi olarak çalışmaya başladı (2013). Halen Pamukkale Üniversitesi Turizm Fakültesi’nde araştırma görevlisi olarak çalışmaktadır. Temel çalışma alanları, turizm işletmeciliği, konaklama muhasebesi, dijital pazarlama ve kültürel mirastır.
Country
Turkey
Loading... 5 0 20 0 false
Loading... 6 0 20 0 false
CV
Status
Current staff

Publications
  • Articles
  • Books & Book Chapters

Author

  • 5 Kılıçarslan, Özge
  • 3 Albayrak, T.
  • 2 Albayrak, Tahir
  • 2 Kocabulut, Özge
  • 2 Yozukmaz, Nisan
  • 1 Buhalis, Dimitrios
  • 1 Caber, M.
  • 1 Dursun Cengizci, A.
  • 1 Dursun, A.
  • 1 Güven, Aylin
  • . next >

Subject

  • 2 German tourists
  • 1 Antalya [Turkey]
  • 1 Beş yıldızlı oteller
  • 1 consumption behavior
  • 1 Crowding
  • 1 Customer satisfaction
  • 1 customer trust
  • 1 destination service quality
  • 1 Facebook
  • 1 festival motivation
  • . next >

Date issued

  • 6 2020 - 2025
  • 2 2010 - 2019

Type

  • 8 Article

Fulltext

  • 5 No Fulltext
  • 3 With Fulltext


Results 1-8 of 8 (Search time: 0.007 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
12022Could similar clusters have different perceptions? Motivation segmenting of local food festivalKılıçarslan Ö. ; Kılıçarslan D.
22020Customer Loyalty Towards Travel Agency Websites: The Role of Trust and Hedonic ValueAlbayrak, T.; Karasakal, S.; Kocabulut, Özge ; Dursun, A.
32019The effects of mood and personality type on service quality perception and customer satisfactionKılıçarslan, Özge ; Albayrak, T.
42020How does perceived crowding moderate tourist shopping experience and satisfaction relationship?Albayrak, T.; Güzel, Ö.; Caber, M.; Kılıçarslan, Özge ; Dursun Cengizci, A.; Güven, A. 
52024The impacts of Metaverse on tourist behaviour and marketing implicationsKılıçarslan, Özge ; Yozukmaz, Nisan; Albayrak, Tahir; Buhalis, Dimitrios
62022Otellerin Sosyal Medya Durum Analizi: Avrupa’daki Beş Destinasyon ÖrneğiAlbayrak, Tahir; Kılıçarslan, Özge 
72022ÖRNEK OLAYLARLA SAĞLIK TURİZMİ VE REKREASYON ARASINDAKİ İLİŞKİYE DAİR BİR İNCELEMEKılıçarslan, Özge ; Yozukmaz, Nisan
82018Turistlerin yerel yiyecek tüketme ve satın alma davranışları üzerine kavramsal bir çalışmaKocabulut, Özge ; Kılıçarslan, Doğuş

 

Claim Researcher Page

Check the encrypted string of this email, put the correct string in the box below and click "Go" to validate the email and claim this profile.

Emails: k o z g * @ * * * * * * u . t r

Go


Login via ORCID to claim this profile:


Contact via feedback form

If you want contact administrator site clicking the follow button 

Explore by

  • Collections
  • Publications
  • Researchers
  • Patents
  • Organizations
  • Projects
  • Journals


  • Events
  • Equipments
  • Awards
  • Reports
  • Language
  • Rights
  • Category

About

  • Contact
  • GCRIS
  • Research Ecosystems
  • Feedback
Feedback
Powered by Research Ecosystems
Login to GCRIS Dashboard