21.02. Tourism Management

Organization name
21.02. Tourism Management
Director
Parent OrgUnit
City
Denizli
Country
Turkey

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Results 1-20 of 117 (Search time: 0.022 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
12017Analysing the difference of perceived destination image according to local people: Pamukkale case.Özdipçiner, Nuray Selma ; Kortunay, Nevin ; Bozkurt, Yasemin 
22018Ancient Jujube (Zizyphus) Festival in AntalyaKılıçarslan, Doğuş; Kocabulut, Özge 
32011An application on the relation of managerial control and information technology in hotelsBertan, Serkan ; Altintaş, V.
42019Aşırı turizm ve destinasyon yönetimi: Avrupalı destinasyonların aşırı turizm politikalarının değerlendirilmesiBayram, Murat ; Arıcı, Semih 
52019Aşırı Turizm ve Turizm Korkusu: Yerel Halk ve Turizm İlişkisinin EvrimiDuyar, Murat; Bayram, Murat 
62017Attitudes of hotel managers towards reviewsBertan, Serkan ; Altintas, V
72020Bababalım ailesi: Pamukkale Turizm’in kurucularıKılıçarslan, Özge 
82023Başarılı Bisiklet Turlarının Temel Özelliklerinin DeğerlendirilmesiDemirbaş, Şule; Bayram, Murat 
92020Ben Nesli ve Otel İşletmeleri: Otel İşletmeleri Ben Nesli’ne Ne Vadediyor?Şahbaz, Mehmet Anıl; Bayram, Murat 
102024Beslenme ve seyahat ilişkisi: Glutensiz beslenen kişilerin tatil tercihleri üzerine bir araştırmaAtik, Ezgi ; Atik, Emre 
112019Burdur: Burdur şiş köftesiKılıçarslan, Doğuş; Kılıçarslan, Özge 
122020A comprehensive review of the development of event tourism impact studies over the yearsÖzdipçiner, Nuray Selma ; Aktaş, Eylin ; Ceylan, Seher 
132018Consuming artworks or produts: A semiotic analysis of Ford and Merinos CommercialsYıldırım, İlkin Esen 
142022Could similar clusters have different perceptions? Motivation segmenting of local food festivalKılıçarslan Ö. ; Kılıçarslan D.
152020COVID-19 salgınında normalleşme sürecinde toplumsal değerlendirmelerSezgin Emüler, Deniz; Yıldırım, İlkin Esen 
162020Covid-19 Salgınının Turizm Endüstrisine Etkisi ve Ülkelerin Kriz Yönetim Stratejilerinin Karşılaştırmalı AnaliziBayram, Murat ; Arıcı, Semih ; Bayram, Ümmühan 
172012Cross-cultural differences in purchase decision-making criteriaÖzdipçiner, Nuray Selma ; li, X.; Uysal, M.
182020Customer Loyalty Towards Travel Agency Websites: The Role of Trust and Hedonic ValueAlbayrak, T.; Karasakal, S.; Kocabulut, Özge ; Dursun, A.
192013Çevreye duyarlı konaklama tesislerine yönelik sosyal medyadaki kullanıcı yorumlarının değerlendirilmesiBertan, Serkan ; Bayram, Murat ; Kırlar, Burçin 
202014Denizli İli Turizm kümelenme potansiyeliAydemir, Burhan; Soydaş, Muhammet Emin