Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/27034
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorÜlper, Hakan-
dc.contributor.authorÇetinkaya, Gökhan-
dc.date.accessioned2019-11-05T08:18:49Z
dc.date.available2019-11-05T08:18:49Z
dc.date.issued2019-10-31-
dc.identifier.citationÜlper, H. ve Çetinkaya, G. (2019). Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilerin Kullandıkları Sözcük Öğrenme Stratejileri ile Sözcük Dağarcıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. VIth International Eurasian Educational Research Congress, 631-637.en_US
dc.identifier.isbn978-605-170-313-8-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/27034-
dc.description.abstractAbstract Not Availableen_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherAnı Yayıncılıken_US
dc.relation.ispartofVIth International Eurasian Educational Research Congressen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSözcük öğrenme stratejileri, yabancı dil öğretimien_US
dc.titleYabancı dil olarak Türkçe öğrenen öğrencilerin kullandıkları sözcük öğrenme stratejileri ile sözcük dağarcıkları arasındaki i?lişkinin i?ncelenmesien_US
dc.typeConference Objecten_US
dc.identifier.startpage631en_US
dc.identifier.endpage637en_US
dc.authorid0000-0001-7676-6852-
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.ownerPamukkale University-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1tr-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypeConference Object-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
crisitem.author.dept09.07. Social Sciences and Turkish Language Teaching-
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
YABANCI_DIL_OLARAK_TURKCE_OGRENEN_OGRENC (1).pdf1.31 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

64
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

118
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check




Altmetric


Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.