Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/27135
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMamur, Nuray-
dc.date.accessioned2019-11-11T10:44:45Z-
dc.date.available2019-11-11T10:44:45Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.issn1300-1337-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/27135-
dc.description.abstractÖz Son yıllarda sosyal bilimlerde nitel araştırma desenlerinin kullanımı giderek yaygınlaşmaktadır. Görsel sanatlar eğitimi de sanatsal öğrenmenin daha nitel ve öznel yönlerini ortaya koyan bu yaklaşımlardanetkilenmektedir. Bu çalışmada görsel sanatlar eğitbilim alanında metodolojideki dönüşüm çerçevesinde nitel araştırmacılar için portfolyo dokümanlarının önemini örneklendirmek amaçlanmıştır. Bu bağlamda sanat eğitiminde ölçme ve değerlendirme amacıyla kullanılan portfolyolar nitel araştırmalara veri sunan dokümanlar olarak değerlendirilmiştir. Ayrıca sanat eğitimi araştırmalarında nitel veri toplamak amacıyla portfolyoları kullanan araştırmacıların verilerinden örnekler ve içerik analizine dayanarak ulaştıkları yorumlarla genel bir bakış açısı sunulmaya çalışılmıştır. Abstract In recent years, there has been an increasing use of qualitative designs in social sciences. Visual art teaching is also being affected from this approach that focuses on qualitative and subjective aspects of artistic learning. The purpose of this study is to exemplify the importance of portfolio documents for qualitative researchers within the framework of transformation in visual arts education methodology. In this context, portfolios which are used as an assessment tool in education of arts have been evaluated as documents that provide data for qualitative researches. Moreover, depending on researchers’ comments that are obtained from sample and content analysis, it is tries to provide a general point of view. These researchers have used portfolios to gather qualitative data.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherEğitim ve Bilim / Education and Scienceen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectGörsel Sanatlar Eğitimi, Nitel Araştırma, Portfolyo, Visual art education, qualitative research, portfolioen_US
dc.titleGörsel sanatlar eğitiminde nitel araştırmalar için bir doküman: portfolyoen_US
dc.title.alternativeA document for qualitative research in visual arts education: portfolioen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.volume37en_US
dc.identifier.issue165en_US
dc.identifier.startpage194en_US
dc.identifier.endpage207en_US
dc.authorid0000-0002-1234-6397-
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.scopus2-s2.0-84892684544en_US
dc.identifier.trdizinid136601en_US
dc.identifier.wosWOS:000307143400014en_US
dc.identifier.scopusqualityQ3-
dc.ownerPamukkale University-
item.grantfulltextopen-
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1tr-
crisitem.author.dept09.06. Fine Arts Education-
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi Koleksiyonu
Scopus İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / Scopus Indexed Publications Collection
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
WoS İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / WoS Indexed Publications Collection
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Eğitim ve Bilim.pdfMakale dosyası337.36 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

SCOPUSTM   
Citations

1
checked on Nov 16, 2024

Page view(s)

90
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

800
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.