Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/11499/41436
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Aksu, Mualla Bilgin | - |
dc.contributor.author | Çivitci, Asım | - |
dc.contributor.author | Duy, Baki | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-17T12:05:08Z | - |
dc.date.available | 2022-05-17T12:05:08Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.issn | 1300-2899 | - |
dc.identifier.issn | 2149-9683 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11499/41436 | - |
dc.description.abstract | Bu arastırmada, yükseköğretim öğrencilerinin öğretim elemanlarının ders uygulamaları, sınıf içi davranısları ve tutumları ve ölçme ve değerlendirme uygulamalarına iliskin görüsleri incelenmistir. Arastırma grubunu Dnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nin 11 lisans programında öğrenim gören 642 öğrenci (K=343, E=299) olusturmustur. Arastırmada veri toplama aracı olarak arastırmacılar tarafından olusturulan anket formu kullanılmıstır. Verilerin analizinde frekans, yüzde ve kay kare teknikleri kullanılmıstır. Arastırma bulguları, öğrencilerin öğretim elemanlarının davranısları, ders uygulamaları ve ölçme-değerlendirme uygulamalarına iliskin olarak genellikle olumsuz bir algıya sahip olduklarını göstermektedir. Öğrenci görüsleri sınıf, öğretim türü ve bölümlere göre farklılık göstermiştir. Arastırma sonuçları, alan yazındaki bulgular ısığında tartısılmıs ve bazı öneriler sunulmustur. | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.relation.ispartof | İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Eğitim, Eğitim Araştırmaları;Eğitim, Özel | en_US |
dc.title | Yükseköğretim Öğrencilerinin Öğretim Elemanlarının Ders Uygulamaları ve Sınıf İçi Davranışlarına İlişkin Görüşleri | en_US |
dc.title.alternative | College Students' Perceptions About Teaching Practices, Classroom Behaviors and Attitudes of the Faculty Members | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.identifier.volume | 9 | en_US |
dc.identifier.issue | 16 | en_US |
dc.identifier.startpage | 17 - 42 | - |
dc.identifier.startpage | 17 | en_US |
dc.identifier.endpage | 42 | en_US |
dc.trdizinedit | $$TRDizinEdit$$ | - |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |
dc.identifier.trdizinid | 86766 | en_US |
dc.owner | Pamukkale University | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.languageiso639-1 | tr | - |
item.openairetype | Article | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
crisitem.author.dept | 09.05. Educational Sciences | - |
Appears in Collections: | Eğitim Fakültesi Koleksiyonu TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
document (13).pdf | 256.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
34
checked on Aug 24, 2024
Download(s)
10
checked on Aug 24, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.