Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/11499/41457
Title: | Göreve Dayalı Öğrenme Yönteminin Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimine Uygulanmasına İlişkin Sorunlar | Other Titles: | Problems in the Implementation of Task-Based Learning into Teaching Turkish as a Foreign Language | Authors: | Yaylı, Derya Yavuz, Mehmet Ali |
Keywords: | Eğitim, Eğitim Araştırmaları | Abstract: | Bu araştırmanın amacı Göreve Dayalı Öğrenme yöntemini Yabancı Dil Olarak Türkçe alanında uygulamak ve bu uygulamaya ilişkin sorunları ortaya koymaktır. Araştırmaya Litvanya Vilnius Üniversitesi Filoloji Fakültesi Litvan Filolojisi-Türk Dili Programından 10 öğrenci katılmıştır. Öğrencilerle yapılan Göreve Dayalı Öğrenme uygulaması sırasında katılımcı öğrenciler gözlenmiş, öğrencilerden günlük tutmaları istenmiş ve uygulama sonunda her bir öğrenciyle yüz yüze görüşme yapılmıştır. Elde edilen nitel veriler betimsel analiz yöntemiyle daha önceden belirlenmiş olan çerçeveye göre değerlendirilmiştir. Göreve dayalı öğrenme görev çerçevesinin uygulanması sırasında anadili kullanımının, grup çalışmasının ve görev türleri konularının sorun yarattığı bulunmuştur. | URI: | https://hdl.handle.net/11499/41457 | ISSN: | 1301-0085 1309-0275 |
Appears in Collections: | Eğitim Fakültesi Koleksiyonu TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
document (9).pdf | 182.22 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
170
checked on Feb 8, 2025
Download(s)
108
checked on Feb 8, 2025
Google ScholarTM
Check
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.