Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/41457
Title: Göreve Dayalı Öğrenme Yönteminin Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimine Uygulanmasına İlişkin Sorunlar
Other Titles: Problems in the Implementation of Task-Based Learning into Teaching Turkish as a Foreign Language
Authors: Yaylı, Derya
Yavuz, Mehmet Ali
Keywords: Eğitim, Eğitim Araştırmaları
Abstract: Bu araştırmanın amacı Göreve Dayalı Öğrenme yöntemini Yabancı Dil Olarak Türkçe alanında uygulamak ve bu uygulamaya ilişkin sorunları ortaya koymaktır. Araştırmaya Litvanya Vilnius Üniversitesi Filoloji Fakültesi Litvan Filolojisi-Türk Dili Programından 10 öğrenci katılmıştır. Öğrencilerle yapılan Göreve Dayalı Öğrenme uygulaması sırasında katılımcı öğrenciler gözlenmiş, öğrencilerden günlük tutmaları istenmiş ve uygulama sonunda her bir öğrenciyle yüz yüze görüşme yapılmıştır. Elde edilen nitel veriler betimsel analiz yöntemiyle daha önceden belirlenmiş olan çerçeveye göre değerlendirilmiştir. Göreve dayalı öğrenme görev çerçevesinin uygulanması sırasında anadili kullanımının, grup çalışmasının ve görev türleri konularının sorun yarattığı bulunmuştur.
URI: https://hdl.handle.net/11499/41457
ISSN: 1301-0085
1309-0275
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection

Files in This Item:
File SizeFormat 
document (9).pdf182.22 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

84
checked on May 27, 2024

Download(s)

34
checked on May 27, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.