Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/43764
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTetik, Gamzegül-
dc.contributor.authorErdoğan, Nesrin Işıkoğlu-
dc.date.accessioned2022-05-17T12:34:29Z-
dc.date.available2022-05-17T12:34:29Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issn1300-8811-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/43764-
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı; diyaloğa dayalı ve geleneksel birlikte okumanın 48-60 aylık çocukların dil gelişimine olan etkisini incelemektir. Çalışmaya Uşak il merkezinde Milli Eğitim Bakanlığına bağlı bağımsız anaokullarına devam eden 48-60 aylık 104 çocuk katılmıştır. Çocukların dil gelişimlerini ölçmek amacıyla "Marmara Dil Gelişim Ölçeği" ve "Peabody Resim-Kelime Testi" kullanılmıştır. Bulgular; deney grubu çocuklarının ön ve son test puanları arasında istatistiksel olarak anlamlı fark olduğunu göstermiştir. Ayrıca diyaloğa dayalı okumanın uygulandığı deney grubu çocukları ile geleneksel birlikte okumanın uygulandığı kontrol grubu çocukların dil puanları arasında istatistiksel olarak anlamlı fark olduğunu saptanmıştır.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofKastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPediatri;Aile Çalışmaları;Psikolojien_US
dc.titleDiyaloğa Dayalı Okumanın 48-60 Aylık Çocukların Dil Gelişimine Etkisien_US
dc.title.alternativeThe Effects of Dialogic Reading on 48-60 Months Old Children's Language Developmenten_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.volume25en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage535en_US
dc.identifier.endpage550en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid228620en_US
dc.ownerPamukkale University-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1tr-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.dept09.03. Basic Education-
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Files in This Item:
File SizeFormat 
document (4).pdf397.38 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

132
checked on Aug 24, 2024

Download(s)

68
checked on Aug 24, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.