Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/44398
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorYıldırım, Kasım-
dc.contributor.authorAteş, Seyit-
dc.contributor.authorÇermik, Hülya-
dc.contributor.authorDoğan, Birsen-
dc.date.accessioned2022-05-17T12:40:49Z
dc.date.available2022-05-17T12:40:49Z
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn1301-9058-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/44398-
dc.description.abstractBu araştırmada okuma çemberlerinin öğretmen adaylarının okuduğunu anlama düzeylerine etkisi araştırılmıştır. Araştırma bir devlet üniversitesinin eğitim fakültesinin sınıf eğitimi anabilim dalında öğrenim gören 3. sınıf öğretmen adayları ile gerçekleştirilmiştir. Araştırma örneklemini toplam 21 öğretmen adayı oluşturmuştur. Araştırmada öntest-sontest tek gruplu zayıf deneysel desen kullanılmıştır. Öğretmen adaylarının okuduğunu anlama düzeyleri araştırmacılar tarafından geliştirilen iki farklı anlama testi ile belirlenmiştir. Elde edilen veriler üzerinde yapılan analizler, okuma çemberlerinin öğretmen adaylarının okuduğunu anlama başarılarının artırılmasında istatistiksel olarak anlamlı etkilerinin olduğunu ortaya koymuştur.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofGazi Eğitim Fakültesi Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMatematik;Eğitim, Eğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleOkuma Çemberlerinin Öğretmen Adaylarının Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Gelişimine Etkisien_US
dc.title.alternativeThe Effects of Literature Circles on Development of Preservice Teachers’ Reading Comprehension Levelsen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.volume39en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage1029 - 1048
dc.identifier.startpage1029en_US
dc.identifier.endpage1048en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid331430en_US
dc.ownerPamukkale University-
item.languageiso639-1tr-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.dept09.03. Basic Education-
crisitem.author.dept09.03. Basic Education-
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi Koleksiyonu
TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Files in This Item:
File SizeFormat 
Okuma Çemberlerinin Öğretmen.pdf291.34 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

92
checked on May 27, 2024

Download(s)

44
checked on May 27, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.