Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/45891
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorEyiol, Kısmet Öznur-
dc.contributor.authorKöksal, Necla-
dc.date.accessioned2022-12-09T12:29:04Z
dc.date.available2022-12-09T12:29:04Z
dc.date.issued2018-
dc.identifier.isbn9789756992845-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/45891-
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı ortaokul öğretmenlerinin yeterlik alanlarından biri olan rehberlik görevlerine ilişkin algılarını incelemektir. Ülkemizde her 538 kişiye bir rehberlik ve psikolojik danışma öğretmeni düştüğü (ERG, 2017) düşünüldüğünde, rehberlik hizmetlerinin uygulayıcı ayağının sınıf rehber öğretmenlerden oluştuğu söylenebilir. Bu bağlamda sınıf rehber öğretmenlerinin görevlerine ilişkin algılarının incelenmesi önem arz etmektedir.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherPamukkale Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof13. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi: bildiri özetleri kitabıen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectşube rehber öğretmenien_US
dc.subjectrehberlik yeterliklerien_US
dc.subjectöğretmen yeterliklerien_US
dc.titleOrtaokul şube rehber öğretmenlerinin rehberlik görevlerien_US
dc.typeConference Objecten_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Ulusal - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.ownerPamukkale University-
item.languageiso639-1tr-
item.openairetypeConference Object-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.dept09.05. Educational Sciences-
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ORTAOKUL ŞUBE REHBER ÖĞRETMENLERİNİN (2).pdf57.4 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

44
checked on May 27, 2024

Download(s)

192
checked on May 27, 2024

Google ScholarTM

Check




Altmetric


Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.