Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/11499/45906
Title: | HTTM (history/theory/technology/modeling) öğrenme ortamının fen bilgisi öğretmeni adaylarının matematiksel düşünmeye ilişkin algılarına ve matematiksel modelleme becerilerine etkisi | Authors: | Hıdıroğlu, Çağlar Naci Can, Bilge |
Keywords: | HTTM öğrenme süreci matematiksel modelleme matematiksel düşünme |
Publisher: | Pamukkale Üniversitesi | Abstract: | Abstract Not Available | URI: | https://hdl.handle.net/11499/45906 | ISBN: | 9789756992845 |
Appears in Collections: | Eğitim Fakültesi Koleksiyonu |
Show full item record
CORE Recommender
Page view(s)
34
checked on Aug 24, 2024
Download(s)
30
checked on Aug 24, 2024
Google ScholarTM
Check
Altmetric
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.