Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/45906
Title: HTTM (history/theory/technology/modeling) öğrenme ortamının fen bilgisi öğretmeni adaylarının matematiksel düşünmeye ilişkin algılarına ve matematiksel modelleme becerilerine etkisi
Authors: Hıdıroğlu, Çağlar Naci
Can, Bilge
Keywords: HTTM öğrenme süreci
matematiksel modelleme
matematiksel düşünme
Publisher: Pamukkale Üniversitesi
Abstract: Abstract Not Available
URI: https://hdl.handle.net/11499/45906
ISBN: 9789756992845
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi Koleksiyonu

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
HTTM.pdf59.16 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

26
checked on May 27, 2024

Download(s)

24
checked on May 27, 2024

Google ScholarTM

Check




Altmetric


Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.