Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/11499/45921
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDurkan, Nazmi-
dc.date.accessioned2022-12-19T08:01:04Z
dc.date.available2022-12-19T08:01:04Z
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11499/45921-
dc.description.abstractÇevre sorunlarındaki artış, bu sorunlara kalıcı çözümler ortaya koymaya yönelik çalışmaları hızlandırmıştır. Çevre eğitimi, çevre sorunlarına ilişkin kalıcı çözümler arasında ilk sıralarda yer almaktadır. Özellikle son otuz yıldır, eğitimde üç temel alanın etkisi ve önemi ortaya konulmaktadır.en_US
dc.language.isotren_US
dc.publisherPamukkale Üniversitesien_US
dc.relation.ispartof13. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi: bildiri özetleri kitabıen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectçevresel farkındalıken_US
dc.subjectçevresel tutumen_US
dc.subjectfen bilgisi eğitimien_US
dc.subjectokul öncesi eğitimen_US
dc.titleFen bilgisi eğitimi ve okul öncesi eğitimi 1. sınıf öğrencilerinin çevresel tutumlarının ve çevresel farkındalıklarının incelenmesien_US
dc.typeConference Objecten_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Ulusal - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.ownerPamukkale University-
item.languageiso639-1tr-
item.openairetypeConference Object-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.dept09.01. Mathematics and Science Teaching-
Appears in Collections:Eğitim Fakültesi Koleksiyonu
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ VE OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ.pdf58.95 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

56
checked on May 27, 2024

Download(s)

36
checked on May 27, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.