Showing results 1 to 20 of 34
next >
Issue Date | Title | Author(s) |
2022 | 4-6 Yaş Çocuğu Olan Ailelerde Akşam Yemeği Sırasında Ebeveyn-Çocuk Etkileşimi ve Teknoloji Kullanımı | Harmandar, Dilara ; Işıkoğlu Erdoğan, Nesrin |
2017 | Adaptation of the perceived stress scale in children (8-11 years) into Turkish | Oral, Tuncay ; Ersan, Ceyhun |
2022 | Adaptation of the Social Distancing Scale in the Covid-19 Era: Its Association with Depression, Anxiety, Stress, and Resilience in Turkey | Oral, Tuncay ; Gunlu, Aykut |
2024 | Alt sosyoekonomik bağlamda ailelerin sundukları ev erken okuryazarlık deneyimlerinin betimlenmesi | Harmandar Ergül, Dilara ; Arıkan, Arzu |
2017 | Anneler ve Öğretmenler Perspektifinden Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Duygu Düzenleme Becerileri | Ersan, Ceyhun ; Oral, Tuncay ; Özcan, Ali |
2022 | Annelerin çocuklarına verilen robotik kodlama eğitimine ilişkin görüşleri | Kanmaz, Tuğba; Tezel Şahin, Fatma; Özcan, Ali |
2022 | Annelerin Problemli İnternet Kullanımı ve Okul Öncesi Dönemdeki Çocuklarının Saldırganlık Düzeylerinin İncelenmesi | Özcan, Ali ; Tezel Şahin, Fatma; Kanmaz, Tuğba |
2020 | Attachment to Parents as a Predictor of Multidimensional Life Satisfaction Among Adolescents | Oral, Tuncay ; Karababa, Ali |
2024 | Bebeklerde dijital teknoloji kullanımı ve dijital ebeveynlik davranışları ölçeklerinin geliştirilmesi | Harmandar Ergül, Dilara ; Işıkoğlu, Nesrin |
2017 | Çocuk Gelişimi Öğrencilerinin Anne ve Babaya Bağlanma Biçimleri ile Ahlaki Olgunluk Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi | Özcan, Ali ; Ersan, Ceyhun |
2018 | Çocuk Gelişimi Öğrencilerinin Anne ve Babaya Bağlanma Biçimleri İle Olumlu Sosyal Davranış Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi | Özcan, Ali ; Tekeşi, Şule |
2018 | Çocuk Gelişimi Öğrencilerinin Olumlu Sosyal Davranış Düzeyleri İle Yaşam Doyumu Arasındaki İlişkinin İncelenmesi | Özcan, Ali |
28-Oct-2022 | Çocuk Sosyo-Ahlaki Yönelim Ölçeği’nin (ÇOSAYÖ) Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması | Özcan, Ali ; Fatma TEZEL ŞAHİN |
2017 | ÇOCUKLARDA (8-11 YAŞ) ALGILANAN STRES ÖLÇEĞİ’NİN TÜRKÇEYE UYARLAMA ÇALIŞMASI | Oral, Tuncay ; Ersan, Ceyhun |
2017 | EMOTION REGULATION IN PRESCHOOL PERIOD: ACADEMIC RESEARCHES IN TURKEY | Özcan, Ali ; Ersan, Ceyhun ; Oral, Tuncay |
2019 | Erken Çocuklukta Davranış Yönetimi | Özcan, Ali |
2020 | Erken Okuryazarlık Becerilerine Yönelik Dil Destek Çalışmalarında Ailelerin Tercihleri | Harmandar, Dilara ; Arıkan, Arzu |
2018 | Examination of secondary school students' hope levels in terms of Anxiety, depression and perfectionism | Arslan, C.; Oral, Tuncay ; Karababa, A. |
2017 | Investigation of Forgiveness Levels in Vocational School Students | Oral, Tuncay |
2016 | Investigation of general and school life satisfaction of adolescents with different academic success level | Oral, Tuncay |