Issue Date | Title | Author(s) |
2020 | Beşinci sınıf İngilizce ağırlıklı öğretim programının aydınlatıcı değerlendirme modeliyle değerlendirilmesi | Balım, Duygu |
2018 | Child-friendly schools: An assessment of secondary schools | Çobanoğlu, Fatma ; Ayvaz-Tuncel, Zeynep ; Ordu, Aydan |
2023 | eTwinning yapan öğretmenlerin eTwinning projeleriyle ilgili görüşleri | Fidan, Gül |
2018 | Factors supporting and preventing academics from becoming lifelong learners | Ayvaz-Tuncel, Zeynep |
2018 | Gerçekçi matematik eğitimine dayalı matematik öğretiminin akademi?k başarı, kalıcılık ve yansıtıcı düşünme becerisi üzerine etkisi | Erdoğan, Hürriyet; Tuncel, Zeynep Ayvaz |
2019 | Good teacher perceptions of students attending the pedagogical formation certificate program | Ayvaz-Tuncel, Zeynep ; Tuncel, İbrahim |
Oct-2018 | In-service teacher training: Problems of the teachers as learners | Ayvaz-Tuncel, Zeynep ; Çobanoğlu, Fatma |
2010 | İlköğretim öğrencilerinin sosyal sorun çözme becerilerinin geliştirilmesine ilişkin bir çalışma | Tuncel, Zeynep Ayvaz ; Demirel, Melek |
Jun-2022 | Ortaokul öğretmenlerinin program özerklikleri ile öğrenen özerkliğini desteklemeleri arasındaki ilişkinin incelenmesi | Yıldırım, Engin |
2017 | Öğretmen gözüyle çocuk dostu okul | Ordu, Aydan ; Çobanoğlu, Fatma ; Ayvaz-Tuncel, Zeynep |
2016 | PEDAGOJİK FORMASYON SERTİFİKA PROGRAMINDA TÜRK EĞİTİM TARİHİ DERSİNİN YERİ VE ÖNEMİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ | Tuncel, Zeynep Ayvaz |
2023 | Sınıf öğretmenlerinin mülteci öğrencilere yönelik tutumlarını etkileyen etmenlerin incelenmesi | Keskinsaz, Ramazan |
29-May-2018 | Teacher induction program: First experience in Turkey | Çobanoğlu, Fatma ; Ayvaz-Tuncel, Zeynep |