Browsing by Author Tok, Emel

Showing results 1 to 16 of 16
Issue DateTitleAuthor(s)
202260- 72 Aylık Çocukların Öz-Düzenleme Becerileri, Sosyal Yetkinlik Davranışları ve Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesiIşıksolu Ayşel, Yeşim; Tok, Emel 
202360-72 aylık çocukların duygusal zeka ve psikolojik iyi oluş düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesiGüngör, Ayşe
202060-72 aylık çocukların öz-düzenleme becerileri, sosyal yetkinlik ve problem çözme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesiIşıksolu Aysel, Yeşim
Jul-2019Artırılmış gerçeklik uygulamalarına yönelik eğitim programının okul öncesi öğretmen adaylarının tutum ve görüşlerine etkisiSoylu, Muammer Suad
2010Başarılı zeka kuramına dayalı eğitim uygulamalarıTok, Emel ; Sevinç, Müzeyyen
2010Düşünme Becerileri Eğitiminin Eleştirel Düşünme ve Problem Çözme Becerilerine EtkisiTok, Emel ; Sevinç, Müzeyyen
2012Düşünme becerileri eğitiminin okul öncesi öğretmen adaylarının yaratıcı düşünme becerilerine etkisiSevinç, Müzeyyen; Tok, Emel 
2022Early childhood teachers’ roles in fostering creativity through free playTok E. 
2012The effects of thinking skills education on the creative thinking skills of preschool teacher candidatesTok, Emel ; Sevinç, M.
2010The Effects of Thinking Skills Education on The Critical Thinking and Problem Solving Skills of Preschool Teacher CandidatesTok, E ; Sevinc, M
2002Okul öncesi eğitim kurumlarında yönetim sorunlarıTok, Emel 
2021Okul öncesi eğitimde eğitim ortamlarıTok, Emel 
2020Okul Öncesi Öğretmen Adaylarında Bilişötesi Farkındalık: Benlik Saygısı ve Genel Özyeterliğin RolüTok, Emel ; Atan, Abdullah ; Buluş, Mustafa 
2018Okul öncesi öğretmen adaylarının oyuna ilişkin algıları: metafor analizi örneğiTok, Emel 
2020Okul öncesi öğretmen adaylarının soruna ilişkin algıları ve yönelimleriTok, Emel ; Çatalbaş, Gülsüm 
2012The opinions of preschool teacher candidates about creative thinkingTok, Emel