Issue Date | Title | Author(s) |
2022 | Argümantasyon temelli sosyobilimsel konu öğretiminin 7. sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına, argümantasyon düzeylerine, karar verme becerilerine ve karar verme stillerine etkisi | Karcılı, Işıl |
2019 | Bilim sanat merkezlerinde görev yapan öğretmenlerin bilim, teknoloji, mühendislik ve matematik eğitimi algıları | Eker, Merve |
2010 | Bilimin doğasını öğretmen adaylarına öğretmeye yönelik bir çalışma | Altındağ, Canay |
2014 | Comparing chemistry student teachers' conceptions toward ozone layer: Turkey and Germany samples | Sevim, Serkan |
2024 | The effect of argumentation-based sociobiological topic teaching on 7th grade students' argumentation levels, decision-making skills and decision-making styles | Karcılı, Işıl; Sevim, Serkan |
17-Oct-2022 | Erken çocukluk dönemi çocuklarına bilimsel süreç becerilerinin kazandırılması | Sevim, Serkan ; Karakaş, Aytaç ; Erol, Ahmet |
2022 | Farklı uzaktan eğitim uygulamalarının ortaokul öğrencilerinin akademik başarı ve tutumlarına etkisi | Yatağan, Özge |
2018 | Fen bilimleri dersi 5.sınıf “ışığın yayılması” ünitesine yönelik başarı testi geliştirme çalışması | Sevim, Serkan ; Uysal, İsmail ; Demirci, Emin |
2018 | Fen günlüklerinin kullanımının öğrencilerin akademik başarıları üzerine etkisinin incelenmesi | Uysal, İsmail ; Sevim, Serkan ; Demirci, Emin |
2018 | Gelecek nesil fen standartları’nın bilim, mühendislik ve girişimcilik uygulamalarına katkısı | Savran Gencer, Ayşe ; Sevim, Serkan ; Eker, Merve |
2015 | GENEL BİYOLOJİ LABORATUVARINDA VEE DİYAGRAMI UYGULAMASI: FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK BAŞARILARININ, ÖZ-YETERLİK İNANÇLARININ VE TUTUMLARININ BOYLAMSAL OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ | Gencer, Ayşe Savran ; Sevim, Serkan ; Kaska, Arzu |
2019 | Mikro öğretim ve video-örnek olay etkinliklerinin öğretmen adaylarının genel ve özel alan eğitimi yeterliklerine katkısı | Özdemir, Özge |
2012 | Portfolio aplications in science teaching | Sevim, Serkan |
2013 | Promoting conceptual change in science which is more effective: Conceptual change text or analogy? | Sevim, Serkan |
2016 | Sosyal bilgiler öğretmenliği ve fen bilgisi öğretmenliği programlarında öğrenim gören öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik algılarının belirlenmesi ve karşılaştırılması | Sevim, Serkan ; Sinecen, Osman ; Aydın, Mithat ; Sinecen, Mahmut |
2012 | A study toward teaching the nature of science to pre-service teachers | Sevim, Serkan ; Pekbay, Canay Altındağ |
2023 | Tübitak projelerine ilişkin öğrenci, öğretmen ve yönetici görüşleri | Topal Çakır, Pınar |