Browsing by Author Savran Gencer, Ayşe

Showing results 1 to 20 of 26  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Analysing vee diagram reflections to explore pre-service science teachers' understanding the nature of science in biologySavran Gencer, Ayşe 
2020The Assessment of the Fifth-Grade Students Science Critical Thinking Skills through Design-Based STEM EducationGencer, AS ; Dogan, H
2010Benchmarking mentoring practices: A case study in TurkeyHudson, P.; Uşak, M.; Savran-Gencer, Ayşe 
2020Beşinci sınıf fen bilimleri dersi ünitelerinin bütünleşik STEM eğitimi yaklaşımı ile tasarlanması, uygulanması ve değerlendirilmesiDoğan, Hilmi
2023Biyoçeşitlilik konusunda stem eğitimi modülünün geliştirilmesi ve değerlendirilmesiAkman, İclal
2022Dialogical Teaching on GMO, a Socioscientific Subject, from the Perspective of StudentsUcak, Esra ; Gencer, Ayse Savran ; Sevis, Arife; Usta, Sibel
2009Employing the five-factor mentoring instrument: Analysing mentoring practices for teaching primary scienceHudson, P.; Usak, M.; Savran-Gencer, Ayşe. 
2023Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Konulara Yönelik Farkındalıkları Ve Sosyobilimsel Konuların Öğretimine Yönelik Duyuşsal EğilimleriUçak, Esra ; Bilgiç Kaşıkçı, Cansu; Savran Gencer, Ayşe 
2021FEN DERSLERİNDE SINIF İÇİ KONUŞMALAR ÜZERİNE SİSTEMATİK BİR DERLEMEYıldırım, Leyla; Uçak, Esra ; Gencer, Ayşe Savran 
2016Fen öğretiminde probleme dayalı öğrenme (5., 6., 7 ve 8. sınıf kazanımlarına yönelik senaryo etkinlikleri)Can, Bilge ; Savran Gencer, Ayşe ; Yıldırım, Cennet; Bahtiyar, Asiye 
2018Gelecek nesil fen standartları’nın bilim, mühendislik ve girişimcilik uygulamalarına katkısıSavran Gencer, Ayşe ; Sevim, Serkan ; Eker, Merve
2015GENEL BİYOLOJİ LABORATUVARINDA VEE DİYAGRAMI UYGULAMASI: FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK BAŞARILARININ, ÖZ-YETERLİK İNANÇLARININ VE TUTUMLARININ BOYLAMSAL OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİGencer, Ayşe Savran ; Sevim, Serkan ; Kaska, Arzu 
2015Global patterns in students’ views of science and interest in sciencevan Griethuijsen, R.A.L.F.; van Eijck, M.W.; Haste, Helen; den Brok, P.J.; Skinner, Nigel C.; Mansour, Nasser; Savran Gencer, Ayşe 
2019Integrated STEM Education ModelsGencer, Ayşe Savran ; Doğan, Hilmi; Bilen, Kadir ; Can, Bilge 
2024Investigating the Argumentation Levels and Opinions of Middle School Students on Global Warming as a Socioscientific IssueSavran Gencer, Ayşe ; Uçak, Esra ; Bilgiç Kaşıkçı, Cansu; Utku, Şükran
2019Lise İkinci Sınıf Ekosistem Ekolojisi Konusunun Öğretiminde Yaratıcı Drama Etkinliklerinin Kavramsal Anlama, Bilimsel Süreç Becerileri ve Biyoloji Öz-Yeterlikleri Üzerine EtkisiGüçlü, Ayşe Filiz
2018Matematik ve fen bilimlerinin bütünleştirilmesi: parmak izi etkinliğiSavran Gencer, Ayşe ; Kazak, Sibel 
2007Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Bilgisayar ve İnternet Kullanımına Yönelik TutumlarıKöse, Sacit ; Savran Gencer, Ayşe ; Gezer, Kutret 
2018Mühendislik tasarım süreci odaklı bütünleşik stem modeliSavran Gencer, Ayşe ; Doğan, Hilmi; Bilen, Kadir ; Can, Bilge 
2004Preservice Science Teachers' Orientations to Classroom ManagementSavran, Ayşe ; Çakıroğlu, Jale