Browsing by Author Erturan, Ayşe Gökçe

Showing results 1 to 20 of 34  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Achievement goals in Turkish high school PE setting: The predicting role of social physique anxietyMülazımoglu Ballı, Ö. ; Erturan-Ilker, G. ; Arslan, Y. 
2023Altyapı Futbol Oyuncularının Mevkilerine Göre Problem Çözme, Dikkat Ve Motivasyon Düzeylerinin İncelenmesiÇınargür, Halil Emre ; Erturan, Gökçe 
2018Basic psychological needs and self-determined motivation in physical education to predict health-related fitness levelErturan-İlker, Gökçe ; Yu, C.; Alemdaroğlu, Bilal Utku ; Köklü, Yusuf 
2023Beden Eğitimi Öğretmenlerinin COVID-19 Salgını Öncesi ve Süresince Öğrencilerinin Fiziksel Aktivitelerini Teşvik Etme DavranışlarıErturan, Gökçe ; Demirhan, Gıyasettin
2023Beden eğitimi ve spor derslerinde akran ve öz-değerlendirmenin öğrencilerin öz-düzenleme, duyuşsal ve psikomotor beceri gelişimine etkisiAzzaloualıdıne, Yasemin
Dec-2021Beden eğitimi ve spor derslerinde öğrenme için ölçme uygulamalarının öğrencilerin motivasyon ve öz-düzenleme düzeyleri üzerine etkisiÇınargür, Halil Emre 
2019Beden Eğitimi Ve Spor Derslerinde Özerklik Desteği Ve Motivasyon: Öğretmen Ve Öğrenci PerspektifiARIK, Aylin ; ERTURAN, Gökçe 
2017Beden Eğitiminde Motivasyonel İklimin Ergenlerin Kendini Fiziksel Algılama Düzeyleri Üzerine Yordayıcı EtkisiErturan, Gökçe ; Mülazımoğlu Ballı, Özgür 
2017Beden Eğitiminde Öğretmen Etkililiği: Öz-Belirleme Kuramı PerspektifiARIK, Aylin ; ERTURAN, Gökçe 
2019Beden eğitiminde öğretmen geribildiriminin rolü: Aracı değişken olarak motivasyonel ıklimErturan İlker, Gökçe ; Aşçi, H.
2014BEDEN EĞİTİMİ DERSLERİNDE MOTİVASYON: TUTUM VE MOTİVASYONEL SRATEJİLERİN TAHMİN EDİCİ ETKİSİYetim, Eren; Demir, Yusuf; İlker, Gökçe Erturan 
2023A Classification System for Teachers' Motivational Behaviors Recommended in Self-Determination Theory InterventionsAhmadi, Asghar; Noetel, Michael; Parker, Philip; Ryan, Richard M.; Ntoumanis, Nikos; Reeve, Johnmarshall; Beauchamp, Mark; Dicke, Theresa; Yeung, Alexander; Ahmadi, Malek; Bartholomew, Kimberley; Chiu, Thomas K. F.; Curran, Thomas; Erturan, Gokce ; Flunger, Barbara; Frederick, Christina; Froiland, John Mark; González-Cutre, David; Haerens, Leen; Jeno, Lucas Matias; Koka, Andre; Krijgsman, Christa; Langdon, Jody; White, Rhiannon Lee; Litalien, David; Lubans, David; Mahoney, John; Nalipay, Ma. Jenina N.; Patall, Erika; Perlman, Dana; Quested, Eleanor; Schneider, Sascha; Standage, Martyn; Stroet, Kim; Tessier, Damien; Thogersen-Ntoumani, Cecilie; Tilga, Henri; Vasconcellos, Diego; Lonsdale, Chris
2019Contextual Antecedents of Psychological Well-Being in Physical EducationKurucan, Aykan; İlker, Gökçe Erturan 
2024COVID-19 salgını sürecinde fiziksel aktivitenin ergenlerin psikolojik iyi oluşları üzerine yordayıcı etkisiDaldaş, Ayşe Özge; Erturan, Gökçe 
2022COVİD-19 salgını sürecinde fiziksel aktivitenin ergenlerin psikolojik iyi oluşları üzerine yordayıcı etkisiDaldaş, Ayşe Özge
2018A cross-cultural study testing the universality of basic psychological needs theory across different academic subjectsErturan-İlker, Gökçe ; Quested, E.; Appleton, P.; Duda, J.L.
2024Economic status as a predictor of motivational and affective experiences in physical education and physical activity intentions: a cross-sectional study in six European countriesSaoudi, Ilyes; Sarrazin, Philippe; Papaioannou, Athanasios G.; Krommidas, Charalambos; Borrueco, Marta; Gobbi, Erica; Martins, Joao; Maltagliati, Silvio; Appleton, Paul R.; Erturan, Gokce ; Tessier, Damien; Escriva-Boulley, Géraldine; Ramis, Yago; Demirhan, Gıyasettin; Carraro, Attilio; Duda, Joan L.; Digelidis, Nikolaos; Loules, George; Cheval, Boris; Chalabaev, Aïna
2018THE EFFECT OF DIFFERENT TEACHING STYLES ON CRITICAL THINKING AND ACHIEVEMENT GOALS OF PROSPECTIVE TEACHERSUzunöz, Fatma Saçlı; Erturan İlker, Gökçe ; Arslan, Yunus ; Demirhan, Gıyasettin
2013The effects of different motivational climates on students' achievement goals, motivational strategies and attitudes toward physical educationİlker, Gökçe Erturan ; Demirhan, G.
2014Effects of feedback on achievement goals and perceived motivational climate in physical educationErturan-İlker, G.