Browsing by Author Hıdıroğlu, Çağlar Naci

Showing results 1 to 20 of 22  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Modellemede Oluşturdukları Gerçek Yaşam Problem Durumu ModelleriHıdıroğlu, Çağlar Naci ; Hıdıroğlu, Yeliz Özkan
2013Conceptualization of Approaches and Thought Processes Emerging in Validating of Model in Mathematical Modeling in Technology Aided EnvironmentHıdıroğlu, Çağlar Naci ; Guzel, EB
2017The conceptualization of the mathematical modelling process in technology-aided environmentHıdıroğlu, Çağlar Naci ; Güzel, E.B.
2021GeoGebra Destekli Matematiksel Modelleme Sürecinin MerdivenProblemi Çözümü Çerçevesinde YapılandırılmasıHıdıroğlu, Çağlar Naci ; Aktaş, Süleyman Emre
2016Hammond'un Değerlendirme Küpü Çerçevesinde Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersinin Değerlendirilmesi1Hıdıroğlu, Çağlar Naci ; Kandemir, Anıl ; Tuncel, İbrahim 
2018HTTM (history/theory/technology/modeling) öğrenme ortamının fen bilgisi öğretmeni adaylarının matematiksel düşünmeye ilişkin algılarına ve matematiksel modelleme becerilerine etkisiHıdıroğlu, Çağlar Naci ; Can, Bilge 
2022Matematik öğretmeni adaylarının teknoloji destekli matematiksel modelleme sürecindeki bilgi işlemsel düşünmeye ilişkin zihinsel eylemlerinin incelenmesiAktaş, Süleyman Emre
2018Matematik Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Destekli Matematiksel Modelleme Sürecindeki Eylemleri: Uzaklık ProblemiHıdıroğlu, Çağlar Naci ; Özaltun Çelik, Aytuğ ; Kula Ünver, Semiha; Bukova Güzel, Esra
2019Matematik Öğretmenlerinin Akran Denetimine İlişkin GörüşleriÖzkan Hıdıroğlu, Yeliz; Hıdıroğlu, Çağlar Naci ; Tanrıöğen, Abdurrahman 
2013Matematiksel Modelleme Sürecini Açıklayan Farklı YaklaşımlarHıdıroğlu, Çağlar Naci ; Güzel, Esra Bukova
2017Mathematics student teachers' modelling approaches while solving the designed Eşme Rug ProblemHıdıroğlu, Çağlar Naci ; Dede, A.T.; Ünver, S.K.; Güzel, E.B.
2022Mathematics student teachers’ Taşk design processes: The case of History, Theory, Technology, and ModelingHıdıroğlu, Ç.N. 
2018Okul Müdürlerinin Yönetsel Güçlülükleri ile Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesiHıdıroğlu, Yeliz Özkan; Hıdıroğlu, Çağlar Naci ; Tanrıöğren, Abdurrahman 
2016Ortaokul 5. sınıf matematik dersi öğretim programının kesirler ünitesinin değerlendirilmesiHıdıroğlu, Çağlar Naci 
2019Ortaokul Beşinci Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Kesirler Ünitesinin DeğerlendirilmesiHıdıroğlu, Çağlar Naci ; Tuncel, İbrahim 
2017Real world problem situation’s models created by 6th grade students in mathematical modellingHıdıroğlu, Çağlar Naci ; Hıdıroğlu, Özkan
2021The Relationship between Mathematics Teachers' Mind Types and Computational Thinking SkillsHidiroglu, Yeliz Ozkan; Hidiroglu, Caglar Naci 
2015Teknoloji Destekli Ortamda Matematiksel Modellemede Ortaya Çıkan Üst Bilişsel YapılarHıdıroğlu, Çağlar Naci ; Güzel, Esra Bukova
2022Transdisciplinary Role of Technology in STEM EducationHIDIROĞLU, Çağlar Naci ; KARAKAŞ, Aytaç 
2016Transitions between Cognitive and Metacognitive Activities in Mathematical Modelling Process within a Technology Enhanced EnvironmentHıdıroğlu, Çağlar Naci ; Güzel, Esra Bukova