Showing results 1 to 20 of 24
next >
Issue Date | Title | Author(s) |
2017 | Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Modellemede Oluşturdukları Gerçek Yaşam Problem Durumu Modelleri | Hıdıroğlu, Çağlar Naci ; Hıdıroğlu, Yeliz Özkan |
2013 | Conceptualization of Approaches and Thought Processes Emerging in Validating of Model in Mathematical Modeling in Technology Aided Environment | Hıdıroğlu, Çağlar Naci ; Guzel, EB |
2017 | The conceptualization of the mathematical modelling process in technology-aided environment | Hıdıroğlu, Çağlar Naci ; Güzel, E.B. |
2017 | Examining of model eliciting activities developed by mathematics student teachers | Dede, A.T.; Hıdıro?lu, Çağlar Naci; Güzel, E.B. |
2018 | Factors revealed while posing mathematical modelling problems by mathematics student teachers | Unver, S.K.; Hidiroglu, Çağlar Naci ; Dede, A.T.; Guzel, E.B. |
2021 | GeoGebra Destekli Matematiksel Modelleme Sürecinin MerdivenProblemi Çözümü Çerçevesinde Yapılandırılması | Hıdıroğlu, Çağlar Naci ; Aktaş, Süleyman Emre |
2016 | Hammond'un Değerlendirme Küpü Çerçevesinde Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersinin Değerlendirilmesi1 | Hıdıroğlu, Çağlar Naci ; Kandemir, Anıl ; Tuncel, İbrahim |
2018 | HTTM (history/theory/technology/modeling) öğrenme ortamının fen bilgisi öğretmeni adaylarının matematiksel düşünmeye ilişkin algılarına ve matematiksel modelleme becerilerine etkisi | Hıdıroğlu, Çağlar Naci ; Can, Bilge |
2022 | Matematik öğretmeni adaylarının teknoloji destekli matematiksel modelleme sürecindeki bilgi işlemsel düşünmeye ilişkin zihinsel eylemlerinin incelenmesi | Aktaş, Süleyman Emre |
2018 | Matematik Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Destekli Matematiksel Modelleme Sürecindeki Eylemleri: Uzaklık Problemi | Hıdıroğlu, Çağlar Naci ; Özaltun Çelik, Aytuğ ; Kula Ünver, Semiha; Bukova Güzel, Esra |
2019 | Matematik Öğretmenlerinin Akran Denetimine İlişkin Görüşleri | Özkan Hıdıroğlu, Yeliz; Hıdıroğlu, Çağlar Naci ; Tanrıöğen, Abdurrahman |
2013 | Matematiksel Modelleme Sürecini Açıklayan Farklı Yaklaşımlar | Hıdıroğlu, Çağlar Naci ; Güzel, Esra Bukova |
2017 | Mathematics student teachers' modelling approaches while solving the designed Eşme Rug Problem | Hıdıroğlu, Çağlar Naci ; Dede, A.T.; Ünver, S.K.; Güzel, E.B. |
2022 | Mathematics student teachers’ Taşk design processes: The case of History, Theory, Technology, and Modeling | Hıdıroğlu, Ç.N. |
2018 | Okul Müdürlerinin Yönetsel Güçlülükleri ile Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi | Hıdıroğlu, Yeliz Özkan; Hıdıroğlu, Çağlar Naci ; Tanrıöğren, Abdurrahman |
2016 | Ortaokul 5. sınıf matematik dersi öğretim programının kesirler ünitesinin değerlendirilmesi | Hıdıroğlu, Çağlar Naci |
2019 | Ortaokul Beşinci Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Kesirler Ünitesinin Değerlendirilmesi | Hıdıroğlu, Çağlar Naci ; Tuncel, İbrahim |
2017 | Real world problem situation’s models created by 6th grade students in mathematical modelling | Hıdıroğlu, Çağlar Naci ; Hıdıroğlu, Özkan |
2021 | The Relationship between Mathematics Teachers' Mind Types and Computational Thinking Skills | Hidiroglu, Yeliz Ozkan; Hidiroglu, Caglar Naci |
2015 | Teknoloji Destekli Ortamda Matematiksel Modellemede Ortaya Çıkan Üst Bilişsel Yapılar | Hıdıroğlu, Çağlar Naci ; Güzel, Esra Bukova |