Issue Date | Title | Author(s) |
2017 | Adaptation of the perceived stress scale in children (8-11 years) into Turkish | Oral, Tuncay ; Ersan, Ceyhun |
2017 | Anneler ve Öğretmenler Perspektifinden Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Duygu Düzenleme Becerileri | Ersan, Ceyhun ; Oral, Tuncay ; Özcan, Ali |
2013 | Baba dil destek programının çocukların dil gelişimine etkisi | Ersan, Ceyhun |
2015 | Babalara Verilen Dil Eğitim Programının Çocukların Alıcı Dil Gelişimine Etkisi * | Ersan, Ceyhun |
2017 | Çocuk Gelişimi Öğrencilerinin Anne ve Babaya Bağlanma Biçimleri ile Ahlaki Olgunluk Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi | Özcan, Ali ; Ersan, Ceyhun |
2017 | ÇOCUKLARDA (8-11 YAŞ) ALGILANAN STRES ÖLÇEĞİ’NİN TÜRKÇEYE UYARLAMA ÇALIŞMASI | Oral, Tuncay ; Ersan, Ceyhun |
2017 | EMOTION REGULATION IN PRESCHOOL PERIOD: ACADEMIC RESEARCHES IN TURKEY | Özcan, Ali ; Ersan, Ceyhun ; Oral, Tuncay |
2015 | Ladd ve Profilet Çocuk Davranış Ölçeği, Akran Şiddetine Maruz Kalma Ölçeği ve Resimli Sosyometri Ölçeği'nin Dört Yaş Türk Çocukları İçin Geçerlik Çalışmaları 1 2 | Ogelman, Hülya Gülay ; Körükçü, Özlem ; Sarıkaya, Hatice Erten; Güngör, Hande ; Ersan, Ceyhun |
2016 | Okul Öncesi Dönem Çocukları İçin Geliştirilen Araştırma Temelli Matematik Eğitim Programlarının İncelenmesi | Ersan, Ceyhun ; İvrendi, Asiye |
2017 | Okul öncesi dönem çocuklarının saldırganlık düzeylerinin duygu ifade etme ve duygu düzenleme açısından incelenmesi | Ersan, Ceyhun |
2014 | Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Stratejilerinin Çocukların Akran İlişkileri Üzerindeki Etkisi | Gülay Ogelman, Hülya ; Ersan, Ceyhun |