Issue Date | Title | Author(s) |
2010 | Bitkilerde fotosentez ve solunum kavramlarının öğretiminde TGA (tahmin et-gözle-açıkla) stratejisinin kullanımı | Bilen, Kadir ; Aydoğdu, Mustafa |
2012 | An Effective Strategy Based on Constructivist Learning Theory: Prediction-Observation-Explanation (TGA) "Growth and Development in Plants" | Bilen, Kadir ; Köse, Sacit |
2012 | Fen bilgisi öğretmen adaylarının lisans eğitim sürecinde bilimin doğasını oluşturan temel terimler hakkındaki algı değişimleri | Bilen, Kadir ; Köse, Sacit |
2013 | Fen bilgisi öğretmen adaylarının yenilenebilir enerjiye yönelik tutumları | Bilen, Kadir ; Özel, Murat; Sürücü, Ahmet |
2004 | Fen bilgisi öğretmenleri ile fen bilgisi öğretmen adaylarının etkili fen öğretimi ile ilgili görüşleri | Bilen, Kadir |
2019 | Integrated STEM Education Models | Gencer, Ayşe Savran ; Doğan, Hilmi; Bilen, Kadir ; Can, Bilge |
2013 | İlköğretim Öğrencilerinin Bitkilere Yönelik Tutumları | Özel, Murat; Sürücü, Ahmet ; Bilen, Kadir |
2012 | Kavram Öğretiminde Etkili Bir Strateji TGA (Tahmin Et – Gözle – Açıkla) “Bitkilerde Madde Taşınımı” | Bilen, Kadir ; Köse, Sacit |
2018 | Mühendislik tasarım süreci odaklı bütünleşik stem modeli | Savran Gencer, Ayşe ; Doğan, Hilmi; Bilen, Kadir ; Can, Bilge |
2013 | Primary school students' attitudes toward plants | Özel, Murat; Sürücü, Ahmet ; Bilen, Kadir |
2017 | SCIENCE AND ENGINEERING IMPLEMENTATION: A CASE STUDY ON EDIBLE AND RENEWABLE CAR ACTIVITY | Doğan, Hi·Lmi·; Gencer, Ayşe Savran ; Bilen, Kadir |
2022 | STEM öğrenme modülü geliştirilmesi: Tasarım tabanlı araştırma uygulaması. Developing STEM learnıng module: A design based research implementatıon | Doğan, Hilmi; Savran Gencer, Ayşe, ; Bilen, Kadir |