Issue Date | Title | Author(s) |
2022 | 4-6 Yaş Çocuğu Olan Ailelerde Akşam Yemeği Sırasında Ebeveyn-Çocuk Etkileşimi ve Teknoloji Kullanımı | Harmandar, Dilara ; Işıkoğlu Erdoğan, Nesrin |
2023 | Ebeveynlerin Pandemi Sürecinde Dijital Ebeveynliğe Yönelik Deneyimleri | Şimşek, Zeynep Ceren ; Canbeldek, Merve ; Işıkoğlu Erdoğan, Nesrin |
2022 | Erken Çocuklukta Bilimsel Süreç ile Öz-Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişki | İvrendi, Asiye ; Erol, Ahmet ; Özcan, Özge |
2022 | Fiziki Coğrafya Mekânlarında: Hayal ve Gerçek | Gökçe Gündüzoğlu, Hediye Arzu; Akşit, Selahattin |
2024 | Key competence choices of students at a science festival in Turkey: a preliminary study | Kocagül, Merve |
2023 | Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği (OYT): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması | Kirmizi, Fatma ; Çağ, Duygu |
2022 | Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Kesirlerle Bölmeye Yönelik Dönüşüm Bilgilerindeki Değişim | Mutlu, Ebru ; Duatepe Paksu, Asuman |
2021 | Öğretmen Adayları İçin Dijital Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği (DOTÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması | Yurdakal, İbrahim Halil ; Kırmızı, Fatma Susar |
2024 | Öğretmen adaylarının akademik okuryazarlık algılarıyla yaşam boyu öğrenme eğilimleri arasındaki ilişki | Hıdıroğlu, Yeliz Özkan; Tanrıöğen, Abdurrahman |
2021 | Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi | Özel, Mesut ; Öztürk, Zeher Dilek |
2023 | Sosyal Bilgiler Öğretiminde Orman Okulunun Rolü Üzerine Öğretmen Deneyimleri | Aykırı, Kudret ; Yıldıray, Aydın |
2023 | What Should Be Taught in Social Studies Classes Depending on Families? | Tarhan, Özge |