Issue Date | Title | Author(s) |
2017 | 4-8. Sınıflarda Türk Öğrencilerin Bilgi Verici Metinlerde Akıcı Okuma ve Anlamaları | Yıldırım, Kasım; Rasınskı, Timothy; Kaya, Dudu |
2020 | Bir Adım da Biz Atalım: Okuyalım Paylasalım, Okutalım Ve Yayalım | Doğan, Birsen ; Ateş, Seyit; Yıldırım, Kasım; Çermik, Hülya |
2016 | Dördüncü Sınıf Öğrencilerin Akıcı Okumalarının Basit ve Çıkarımsal Anlama Düzeylerine Göre Değerlendirilmesi | Kaya, Dudu; Yıldırım, Kasım |
2023 | Improving financial literacy through interactive read-aloud with children's picture books | Çetinkaya, Fatih Çetin; Yıldırım, Kasım; Öksuz, Halil İbrahim; Sönmez, Muhammet; Kaya Tosun, Dudu; Rasinski, Timothy; Galeza, Abbey |
2018 | Okuma Çemberleri: Niçin ve Nasıl? Örnek Bir Uygulama | Doğan, Birsen ; Yıldırım, Kasım; Çermik, Hülya ; Ateş, Seyit |
2019 | Okuma Çemberlerinin Öğretmen Adaylarının Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Gelişimine Etkisi | Yıldırım, Kasım; Ateş, Seyit; Çermik, Hülya ; Doğan, Birsen |
2019 | Öğretmen Adaylarının Okuma Çemberlerinde Üstlendikleri Rollere İlişkin Görüşleri | Doğan, Birsen ; Çermik, Hülya ; Ateş, Seyit; Yıldırım, Kasım |