05.01. New Media and Communication

Organization name
05.01. New Media and Communication
Country
Turkey

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Results 1-20 of 30 (Search time: 0.025 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
116-Nov-2019Bedeninle barışmak ya da barışamamak: Beden pozitif reklamlara dair bir alımlama çalışmasıYasa, Fatma 
22014Bilgi ve iletişim teknolojileri kullanımında etik olmayan davranışların modellenmesiDikbaş Torun, Emel 
325-Jul-2021Covid-19 and social advertising: A study of audience commentsYasa, Fatma 
42021Covid-19 ve Sosyal Reklamcılık: İzleyici Yorumları Üzerine Bir AraştırmaYasa, Fatma 
510-Nov-2021Çocuklara ait youtube kanallarında yer alan reklamların özellikleri: Bir içerik analiziYasa, Fatma 
62021Determinants Influencing Attitudes towards Social Media AdvertisingYasa, Fatma 
72018Digital images in advertisements and "Technology" as advertising appealAkyol, Zöhre; İnan, Nevzat ; Bazarcı, Selçuk
82023Fascist Discourses in the Single-Party Period: The Case of 1942 Wealth Tax in the Cumhuriyet NewspaperPolat, Ferihan ; Özdeşim Subay, Özlem ; Dikbaş Torun, Emel 
92016Howard Gossage: Reklamlar konuşur mu?Güneri Fırlar, F. Belma; İnan, Nevzat 
102022Kadına yönelik şiddet haberlerinin yeni medyada sunumuGelir Atabey, Ayçin ; Atabey, Erhan
112023Kibar Feyzo ve Organize İşler Filmlerinde Merkezi İktidar ile Çevrenin Toplumsal AnaliziÇankaya, Koray 
122022Medya ve Tüketim IIÇankaya, Koray 
132019Muhafazakâr tutumların reklamlara yönelik tutumlar üzerindeki etkileriUçar, Fatma 
142017Oğuzhan Akay: On parmağında on marifet bir ustaİnan, Nevzat 
152019Reklam kodaçımlamasında muhafazakar tutumlar üzerine nitel bir araştırmaUçar, Fatma 
162021Representation of Aging in the Context of Gender Roles: A Study on Television AdvertisementsYasa, Fatma 
172024Representation of neoliberal individualistic practices in social structure: “Sorry, We Missed You” film exampleÇankaya, Koray 
182024Seçim olmayan dönemlerde kamuoyu araştırmalarının medyada (gazete-ınternet haber sitelerinde) yer alması: etik ilkeler bağlamında bir incelemeYanık, Hayrullah 
192022SEÇİM OLMAYAN DÖNEMLERDE KAMUOYU ARAŞTIRMALARININ MEDYADA (GAZETE-INTERNET HABER SİTELERİNDE) YER ALMASI: ETİK İLKELER BAĞLAMINDA BİR İNCELEMEYanık, Hayrullah 
202019Sosyal Medya Davranışları Ölçeklerinin Türkçe Formunun Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik ÇalışmasıDikbaş Torun, Emel