08.04. Business Administration

Organization name
08.04. Business Administration
City
Denizli
Country
Turkey

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Results 321-340 of 568 (Search time: 0.05 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
3211998Küçük ve ortaboy işletmelerin pazarlama sorunları ve Denizli'de bir uygulamaYücel, Atilla 
3222004Küresel Baskılar Karşısında Geçerli Bir Üstünlük Yönelimi Olarak Yabancı Sermaye ve Yabancı Sermayeye Yönelik Bakışın KOBİ'lerde Karşılaştırmalı Bir Analizi-IKök, Sabahat Bayrak ; Akdiş, Muhammet ; Serinkan, Celalettin 
3232004Küresel Baskılar Karşısında Geçerli Bir Üstünlük Yönelimi Olarak Yabancı Sermaye ve Yabancı Sermayeye Yönelik Bakışın KOBİ'lerde Karşılaştırmalı Bir Analizi-IIKök, Sabahat Bayrak ; Akdiş, Muhammet ; Serinkan, Celalettin 
42006Küresel firmalar için fiyatlandırma temeliBardakcı, Ahmet 
52004Küresel pazarlarda fiyatlandırma bileşeni üzerindeki internet baskısıBardakcı, Ahmet 
61-Jul-2018Küresel rekabet endeksi göstergelerinin küresel inovasyon endeksi üzerindeki etkisiTürkmen, Mevhibe ; Aynaoğlu, Yeliz
71-Oct-2005Küresel rekabetin sunduğu fırsatlar ve tehditler bağlamında kobilerde stratejik yenilik yönetimi swot analizine dayalı kuramsal bir değerlendirmeAkgemci, Tahir; Öğüt, Adem; Ay Tosun, Mevhibe 
8Jun-2011Kıdem tazminatı fonu Kanun tasarısı çerçevesinde kıdem tazminatı ve muhasebesiUyar, Umut 
9Apr-2012Kıdem tazminatı fonu’nun aktüeryal prim oranı hesaplamaları ve muhasebesiAygören, Hakan ; Çelik, Muhsin ; Uyar, Umut 
10Aug-2016Kırsal girişimcilik: Tarihten günümüze Yatağan örneğiİrmiş, Ayşe ; Çoban, Hatice ; Başol, Serkan 
112018Kıymetli metaller piyasasının fraktal analiziMoralı, Tuncay; Uyar, Umut 
122022Lie group analysis and exact solutions of nonlinear dispersive equations for porous mediaPinar, Zehra; Kocak, Huseyin 
131-Apr-2016Lojistik sektöründe e-uygulamaAy Türkmen, Mevhibe 
142016MACBETH VE MULTI-MOORA YÖNTEMLERİNE DAYALI BİRLEŞİK ÇOK KRİTERLİ KARAR VERME YAKLAŞIMIKundakcı, Nilsen 
15Oct-2019Makine öğrenmesi ile portföy optimizasyonu: FTSE, DAX ve BIST uygulamalarıUyar, Umut 
162004Marka ve ortak markaBardakcı, Ahmet 
172017MARKET ZİNCİRİ OLAN BİR İŞLETMENİN UYGULADIĞI REKLAM ARAÇLARININ BULANIK KURAL TABANLI ANALİZİErtuğrul, İrfan ; Sarı, Gözde
182023The Marketing Ecoverse: A Sustainable Confluence of Business, Social, and Natural EcosystemsKadirov, Djavlonbek; Bardakcı, Ahmet ; Madak Öztürk, Nazan ; Allayarova, Nilufar
19Apr-2012Markowitz modeline dayalı optimal portföy seçiminde işlem hacmi kısıtıUyar, Umut ; Kangallı, Sinem Güler 
202003Mass-customisation in marketing: The consumer perspectiveBardakcı, Ahmet. ; Whitelock, J.