09.03. Basic Education

Organization name
09.03. Basic Education
Director
Parent OrgUnit
City
Denizli
Country
Turkey

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Results 321-340 of 551 (Search time: 0.017 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
3211-Dec-2019Okul öncesi öğretmen adaylarının çocuk gelişimi ile ilgili i?nançlarında değişim ve durağanlıklarIşıkoğlu Erdoğan, Nesrin ; Özcan, Özge; Budak, Kadriye Selin; Işık, Işık
3222022Okul öncesi öğretmen adaylarının görsel okuryazarlıkları ile eleştirel okuma özyeterlik algıları arasındaki ilişkinin İncelenmesiÖzdemir Beceren, Burcu; Arı Arat, Ceren; Adak Özdemir, Atiye 
3232018Okul öncesi öğretmen adaylarının oyuna ilişkin algıları: metafor analizi örneğiTok, Emel 
3242020Okul öncesi öğretmen adaylarının soruna ilişkin algıları ve yönelimleriTok, Emel ; Çatalbaş, Gülsüm 
3252023Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitime Yönelik Tutumları ve Dijital Okuryazarlık Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesiIşıkoğlu Erdoğan, Nesrin ; Çiftcioğlu, Mustafa
3262012Okul öncesi öğretmenleri ile öğretmen adaylarının çevresel tutumları yönünden karşılqaştırılmasıKalburan, Fatma Nilgün Cevher ; Yurt, Özlem; Kandır, Adalet
3272021Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocukları Değerlendirmedeki Yeterlilik Düzeyleri ve Kullandıkları AraçlarIşıkoğlu Erdoğan, Nesrin ; Aydoğan, Selcen; Efe Kendüzler, Serap; Dülger Ceylan, Ezgi; Aydın, Ayşe; Dinler, Hızır
3282021Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Duyguları, Tutumları, Kaygıları ile Öğretmen Yeterlilikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesiÖzcan, İsmail; Karaoğlu, İzzet Baki 
3292005Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesiGüven Denizel, Ezgi ; Cevher Kalburan, Fatma Nilgün 
102014Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Stratejilerinin Çocukların Akran İlişkileri Üzerindeki EtkisiGülay Ogelman, Hülya ; Ersan, Ceyhun 
111-Nov-2015OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARI İÇİN HAZIRLANAN TOPRAK EĞİTİMİ PROJESİ’NİN ETKİLİLİĞİ: TİPİTOP VE ARKADAŞLARI İLE TOPRAĞI TANIYORUZ 5Durkan, Nazmi ; Ogelman Gülay, Hülya 
122014OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ DIŞ MEKÂNDA OYUN FIRSATLARI VE EBEVEYN GÖRÜŞLERİCevher Kalburan, Fatma Nilgün 
132014OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ OYUN DAVRANIŞLARININ AKRAN İLİŞKİLERİ ÜZERİNDEKİ YORDAYICI ETKİSİGülay Ogelman, Hülya ; Erten Sarıkaya, Hatice
142014OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA SERBEST ZAMAN ETKİNLİKLERİNİN GÖZLEMLENMESİGülay Ogelman, Hülya 
152013OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ALMIŞ ÇOCUKLARIN AKRAN İLİŞKİLERİ DEĞİŞKENLERİNİN 5 VE 6 YAŞTA İNCELENMESİ İKİ YILLIK BOYLAMSAL ÇALIŞMAGülay Ögelman, Hülya ; Sarıkaya, Hatice Erten
162022OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN DİJİTAL OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİOgelman, Hülya Gülay ; Demirci, Fatma; Güngör, Hande 
172020Okula Hazır Oluş ve Yürütücü İşlev Performansları Arasındaki İlişkiİvrendi, Asiye 
182018Okulöncesi eğitimde kaliteye ilişkin çocuk görüşleri: fiziksel ortam, akran ilişkileri ve etkinliklerAdak Özdemir, Atiye 
192007Okulöncesi Öğretmen Adaylarının Profesyonel Gelişiminde Yansıtıcı Günlüklerin RolüErdoğan, Nesrin Işıkoğlu 
15602018Okuma Çemberleri: Niçin ve Nasıl? Örnek Bir UygulamaDoğan, Birsen ; Yıldırım, Kasım; Çermik, Hülya ; Ateş, Seyit