09.03. Basic Education

Organization name
09.03. Basic Education
Director
Parent OrgUnit
City
Denizli
Country
Turkey

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Results 321-340 of 552 (Search time: 0.012 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
3212020Okul Öncesi Öğretmen Adaylarında Bilişötesi Farkındalık: Benlik Saygısı ve Genel Özyeterliğin RolüTok, Emel ; Atan, Abdullah ; Buluş, Mustafa 
3221-Dec-2019Okul öncesi öğretmen adaylarının çocuk gelişimi ile ilgili i?nançlarında değişim ve durağanlıklarIşıkoğlu Erdoğan, Nesrin ; Özcan, Özge; Budak, Kadriye Selin; Işık, Işık
3232022Okul öncesi öğretmen adaylarının görsel okuryazarlıkları ile eleştirel okuma özyeterlik algıları arasındaki ilişkinin İncelenmesiÖzdemir Beceren, Burcu; Arı Arat, Ceren; Adak Özdemir, Atiye 
3242018Okul öncesi öğretmen adaylarının oyuna ilişkin algıları: metafor analizi örneğiTok, Emel 
3252020Okul öncesi öğretmen adaylarının soruna ilişkin algıları ve yönelimleriTok, Emel ; Çatalbaş, Gülsüm 
3262023Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitime Yönelik Tutumları ve Dijital Okuryazarlık Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesiIşıkoğlu Erdoğan, Nesrin ; Çiftcioğlu, Mustafa
3272012Okul öncesi öğretmenleri ile öğretmen adaylarının çevresel tutumları yönünden karşılqaştırılmasıKalburan, Fatma Nilgün Cevher ; Yurt, Özlem; Kandır, Adalet
3282021Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocukları Değerlendirmedeki Yeterlilik Düzeyleri ve Kullandıkları AraçlarIşıkoğlu Erdoğan, Nesrin ; Aydoğan, Selcen; Efe Kendüzler, Serap; Dülger Ceylan, Ezgi; Aydın, Ayşe; Dinler, Hızır
3292021Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Duyguları, Tutumları, Kaygıları ile Öğretmen Yeterlilikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesiÖzcan, İsmail; Karaoğlu, İzzet Baki 
3302005Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesiGüven Denizel, Ezgi ; Cevher Kalburan, Fatma Nilgün 
3312014Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Stratejilerinin Çocukların Akran İlişkileri Üzerindeki EtkisiGülay Ogelman, Hülya ; Ersan, Ceyhun 
121-Nov-2015OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARI İÇİN HAZIRLANAN TOPRAK EĞİTİMİ PROJESİ’NİN ETKİLİLİĞİ: TİPİTOP VE ARKADAŞLARI İLE TOPRAĞI TANIYORUZ 5Durkan, Nazmi ; Ogelman Gülay, Hülya 
132014OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ DIŞ MEKÂNDA OYUN FIRSATLARI VE EBEVEYN GÖRÜŞLERİCevher Kalburan, Fatma Nilgün 
142014OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ OYUN DAVRANIŞLARININ AKRAN İLİŞKİLERİ ÜZERİNDEKİ YORDAYICI ETKİSİGülay Ogelman, Hülya ; Erten Sarıkaya, Hatice
152014OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA SERBEST ZAMAN ETKİNLİKLERİNİN GÖZLEMLENMESİGülay Ogelman, Hülya 
162013OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ALMIŞ ÇOCUKLARIN AKRAN İLİŞKİLERİ DEĞİŞKENLERİNİN 5 VE 6 YAŞTA İNCELENMESİ İKİ YILLIK BOYLAMSAL ÇALIŞMAGülay Ögelman, Hülya ; Sarıkaya, Hatice Erten
172022OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN DİJİTAL OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİOgelman, Hülya Gülay ; Demirci, Fatma; Güngör, Hande 
182020Okula Hazır Oluş ve Yürütücü İşlev Performansları Arasındaki İlişkiİvrendi, Asiye 
192018Okulöncesi eğitimde kaliteye ilişkin çocuk görüşleri: fiziksel ortam, akran ilişkileri ve etkinliklerAdak Özdemir, Atiye 
202007Okulöncesi Öğretmen Adaylarının Profesyonel Gelişiminde Yansıtıcı Günlüklerin RolüErdoğan, Nesrin Işıkoğlu