PROFESÖR
E-Posta Adresi :
kyagci@pau.edu.tr
Telefon (İş) Telefon (Cep) Adres
: 2582967456-
: 5325512563
: Pamukkale Üniversitesi Turizm Fakültesi Kınıklı Yerleşkesi
Öğrenim Bilgisi
Doktora DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
2003 SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/TURİZM İŞLETMECİLİĞİ (DR)
8/Ocak/2010
Tez adı: Tedarik zinciri yönetimi uygulamalarının konaklama işletmeleri performansına etkileri (2009) Tez Danışmanı:(ÖCAL USTA)
Yüksek Lisans DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
2000 SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ (YL) (TEZLİ)
19/Haziran/2003
Tez adı: Toplam kalite yönetimi kapsamında Meyer-Allen Örgütsel Bağlılık Modeli ve otel işletmeleri uygulaması (2003) Tez Danışmanı:(ÖZKAN TÜTÜNCÜ)
Lisans DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
1994 İŞLETME FAKÜLTESİ/TURİZM İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜ/TURİZM İŞLETMECİLİĞİ PR. (İNGİLİZCE)
7/Temmuz/1999
Akademik Görevler
DOÇENT PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ/TURİZM FAKÜLTESİ/TURİZM REHBERLİĞİ
2018
BÖLÜMÜ/TURİZM REHBERLİĞİ ANABİLİM DALI)
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ/TURİZM FAKÜLTESİ/TURİZM REHBERLİĞİ BÖLÜMÜ)
2014-2018
YARDIMCI DOÇENT GİRESUN ÜNİVERSİTESİ/BULANCAK KADİR KARABAŞ UYGULAMALI BİLİMLER
2010-2014
YÜKSEKOKULU/TURİZM İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜ)
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ/İŞLETME FAKÜLTESİ/TURİZM İŞLETMECİLİĞİ
2006-2010
BÖLÜMÜ/TURİZM VE OTEL YÖNETİMİ ANABİLİM DALI)
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ)
2002-2006
Projelerde Yaptığı Görevler:
Gençlik istihdamı için sürekli eğitim ve mükemmeliyet merkezi, Avrupa Birliği, Eğitmen, , 01/11/2011
1. - 01/11/2012 (ULUSLARARASI)
İdari Görevler
Fakülte Kurulu Üyeliği PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ/TURİZM FAKÜLTESİ
2019
Bölüm Başkanı PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ/TURİZM FAKÜLTESİ/TURİZM REHBERLİĞİ BÖLÜMÜ/TURİZM REHBERLİĞİ ANABİLİM DALI
2020-2021
Anabilim Dalı Başkanı PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ/SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/TURİZM REHBERLİĞİ (YL) (TEZLİ)
2020-2021
Kalite Kurulu Üyeliği PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ/REKTÖRLÜK
2017-2020
Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ/TURİZM FAKÜLTESİ
2015-2018
Bölüm Başkanı PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ/TURİZM FAKÜLTESİ/TURİZM REHBERLİĞİ BÖLÜMÜ
2014-2016
Fakülte Kurulu Üyeliği PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ/TURİZM FAKÜLTESİ
2014-2016
Bölüm Başkanı GİRESUN ÜNİVERSİTESİ/BULANCAK KADİR KARABAŞ UYGULAMALI BİLİMLER YÜKSEKOKULU/TURİZM İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜ
2011-2014
MYO/Yüksekokul Müdür Yardımcısı GİRESUN ÜNİVERSİTESİ/BULANCAK KADİR KARABAŞ UYGULAMALI BİLİMLER YÜKSEKOKULU/TURİZM İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜ
2010-2011
Dersler *
2022-2023
Lisans
TURİZMDE REKREASYON
TURİZMDE YÖNETİM VE ORGANİZASYON
OTEL İŞLETMELERİNDE YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ KONGRE VE FUAR YÖNETİMİ
OTEL İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ AB VE TURİZM İLİŞKİLERİ
HİZMET SEKTÖRÜNDE KALİTE YÖNETİMİ BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
Yüksek Lisans
TURİZM REHBERLİĞİ VE BİLGİ TEKNOLOJİLERİ
2021-2022
Lisans
Öğrenim Dili
Türkçe Türkçe Türkçe Türkçe Türkçe Türkçe Türkçe Türkçe
Türkçe
Ders Saati
3
3
3
3
3
3
3
3
3
KONGRE VE FUAR YÖNETİMİ
Türkçe
3
TURİZMDE YÖNETİM VE ORGANİZASYON
Türkçe
3
TURİZMDE REKREASYON
Türkçe
3
OTEL İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Türkçe
3
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ HİZMET SEKTÖRÜNDE KALİTE YÖNETİMİ
2020-2021
KONGRE VE FUAR YÖNETİMİ
Türkçe
3
OTEL İŞLETMELERİNDE YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ
Türkçe
3
HİZMET SEKTÖRÜNDE KALİTE YÖNETİMİ
Türkçe
3
TURİZMDE YÖNETİM VE ORGANİZASYON
Türkçe
3
SEYAHAT ACENTECİLİĞİ VE TUR OPERATÖRLÜĞÜ
Türkçe
3
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
Türkçe
3
Lisans
Türkçe 3
Türkçe 3
Yüksek Lisans
TURİZM REHBERLİĞİ VE INOVASYON YÖNETİMİ TURİZM REHBERLİĞİ VE BİLGİ TEKNOLOJİLERİ REHBERLER İÇİN BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
Türkçe 3
Türkçe 3
Türkçe 3
Eserler
Uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan makaleler:
YAĞCI KAMİL,Akçay Süreyya,EFENDİ MAHMUT (2020). The Importance of Information Security in Travel Enterprises: Kuşadası Case. Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 8(1), 569-583. (Yayın No: 6342267)
EFENDİ MAHMUT,Akçay Süreyya,YAĞCI KAMİL,GÖRKEM ONUR (2019). Sosyal Medyanın Eğitimde Kullanılması. Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Dergisi, 5(8), 407-423. (Yayın No: 4735899)
GÖRKEM ONUR,YAĞCI KAMİL (2016). Hava Yolu Yolcularının Kabiniçi Hizmet Algılarının Değerlendirmesi Türk Hava Yolları Örneği Evaluation of Airline Passangers Perceptions of In Cabin Services Turkish Airlines Example. Journal of Business Research - Turk, 8(1), 432-447., Doi: 10.20491/isader.2016.152 (Yayın No: 2626534)
YAĞCI KAMİL, AKDAĞ GÜRKAN (2013). THE EFFECTS OF SUPPLY CHAIN MANAGEMENT APPLICATIONS ON THE PERFORMANCES OF ACCOMMODATION ESTABLISHMENT OPERATING IN
TOURISM INDUSTRY. TOURISMOS: An International Multidisciplinary Refereed Journal of Tourism, 8(2), 195-214. (Yayın No: 990661)
GÜNLÜ Ebru, PIRNAR İge, YAĞCI Kamil (2009). Preserving Cultural Heritage and Possible Impacts on Regional Development Case of Izmir. International Journal of Emerging and Transition Economies, 2(2), 213-229. (Yayın No: 971917)
B. Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında (proceedings) basılan bildiriler :
YAĞCI KAMİL,EFENDİ MAHMUT,Akçay Süreyya (2018). Turist Gözünden Türk Mutfağının Tanımlanmasına Aracı Olan Terimlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Alan Araştırması. International Gastronomy Tourism Studies Congress, 160-171. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4622873)
AY ARÇIN ŞEYMA,YAĞCI KAMİL (2017). Alt Kültürel Miras Olarak Çerkesler: Denizli Örneği. Uluslararası Turizm ve Kültürel Miras Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3684977)
AKDAĞ GÜRKAN,Garba Bako Abdoulaye,YAĞCI KAMİL (2016). WINE TOURISM AND AN EXAMINATION ON WINE TOURISTS PREFERENCES AT KULA DESTINATION. 2. International Tourism
and Hospitality Management Conference (Özet Bildiri/)(Yayın No:2923688)
YAĞCI KAMİL,AY ARÇIN ŞEYMA (2016). A Story Less Known Honaz a Christian sacred place. 8th Annual International Religious Tourism and Pilgrimage Conference (Özet Bildiri/)(Yayın No:2905746)
AKDAĞ GÜRKAN,YAĞCI KAMİL,AYDIN MELİH (2014). Tarsus As A New Destination For Belief Tourism Heritage From Different Religions. Religious Tourism and Pilgrimage 6th Expert Conference (Özet Bildiri/)(Yayın No:1915572)
AKYURT HAKAN,YAĞCI KAMİL (2010). Giresun İlinin Turistik Arz Verileri ve Turizm Potansiyeli Bakımından Değerlendirilmesi. Uluslararası Doğu Karadeniz Turizm Sempozyumu, 84-94. (Tam Metin Bildiri/)(Yayın No:1021964)
KOSOVALI ELVAN,PIRNAR İGE,YAĞCI KAMİL,MİRAL ZEHRA CEREN (2010). Importance of Employee
Perceptions on Service Quality Improvement and Customer Satisfaction. International Conference on Business, Management and Economics (Tam Metin Bildiri/)(Yayın No:1021965)
TÜRKAY OĞUZ,YAĞCI KAMİL (2008). Image Management of Tourism Destinations A Qualitative Study on the Role of Local Authorities. International Conference on Social Sciences, ICSS, 2, 245-
261. (Tam Metin Bildiri/)(Yayın No:2692228)
DUYGULU ETHEM,KURGUN OSMAN AVŞAR,YAĞCI KAMİL (2008). Entrepreneurship or Satisfaction Hospitality Managers Dilemma. International Conference on Social Sciences, ICSS, 6, 125-139. (Tam Metin Bildiri/)(Yayın No:2692209)
PIRNAR İGE,YAĞCI KAMİL (2008). E tourism as a Strategic Managment Tool in Hospitality A Case from 4 5 Star Hotels in Izmir Region. 4th International Strategic Management Conference, 999- 1006. (Tam Metin Bildiri/)(Yayın No:2692289)
TÜRKAY OĞUZ,YAĞCI KAMİL (2007). TIP or BRIBE A Dilemma of an Hospitality Employee. Third International Conference on Business, Management and Economics, 5, 159-172. (Tam Metin Bildiri/)(Yayın No:2692350)
SEREN İNTEPELER ŞEYDA,KÜÇÜKUSTA DENİZ,TÜTÜNCÜ ÖZKAN,YAĞCI KAMİL (2006). Analysis of
Attitudes Towards Change in ISO 9001 Quality Management Systems Certified Hospitals. International Conference of Business, Economics and Management Disciplines, 835-846. (Tam Metin Bildiri/)(Yayın No:2692413)
DEVEBAKAN NEVZAT,YAĞCI KAMİL (2006). Comparing Perceived Service Quality Levels for Hospitals by using SERVQUAL Method. International Conference of Business, Economics and Management Disciplines, 822-838. (Tam Metin Bildiri/)(Yayın No:2692446)
TÜTÜNCÜ ÖZKAN,KÜÇÜKUSTA DENİZ,YAĞCI KAMİL (2005). An Analysis of Organizational Commitment and Job Satifaction Among ISO 9001 2000 Certified Companies An Empirical Study on Hospitality Industry. 2005 International Conference of Business, Economics and Management Disciplines, 255-267. (Tam Metin Bildiri/)(Yayın No:2692557)
C. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplar veya kitaplardaki bölümler: C1. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplar:
Hava yolu Taşımacılığı Hava yolu Ulaşımı ve Örnek Amadeus Sistemi Uygulamaları (2014)., YAĞCI KAMİL, AKDAĞ GÜRKAN, AKYURT HAKAN, DETAY YAYINCILIK, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 192,
ISBN:978-605-5216-88-7, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 968316)
C. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplar veya kitaplardaki bölümler: C2. Yazılan ulusal/uluslararası kitaplardaki bölümler:
MESLEKİ EĞİTİMDE VE EKONOMİDE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR, Bölüm adı:(OYUN TABANLI
UYGULAMALAR VE TURİZM EĞİTİMİNDE KULLANIMI) (2022)., ATİK EZGİ, ATİK EMRE, YAĞCI KAMİL,
Detay Yayıncılık, Editör:Şengel, Salim, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 212, ISBN:978-605-254-691-8, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 7982609)
TÜRKİYE TURİZM ANSİKLOPEDİSİ, Bölüm adı:(Arapapıştı (İnceğiz) Kanyonu) (2022)., YAĞCI KAMİL,
Detay Yayıncılık, Editör:Kozak Nazmi, Kozak Metin, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 388, ISBN:978-
605-254-553-9, Türkçe(Ansiklopedi Maddesi), (Yayın No: 7732655)
GÜNCEL TURİST REHBERLİĞİ ARAŞTIRMALARI, Bölüm adı:(Yerel Gastronomik Değerlerin Şehrin
Marka Değerine Katkısı: Hacı Şerif Örneği) (2022)., MUTLU ÖZTÜRK HANDE, YAĞCI KAMİL, AY
ARÇIN ŞEYMA, Gazi Kitabevi, Editör:Polat Naci, Yağcı Kamil, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 168, ISBN:978-625-365-096-4, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 8159436)
SOSYAL BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR X, Bölüm
adı:(TURİZM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ETİK DIŞI DAVRANIŞLARA YAKLAŞIMININ İNCELENMESİ)
(2022)., YAĞCI KAMİL, EFENDİ MAHMUT, Akçay Süreyya, Eğitim Yayınevi, Editör:Karaman, Davut, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 531, ISBN:978-625-6382-75-6, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 8016427)
TÜRKİYE TURİZM ANSİKLOPEDİSİ, Bölüm adı:(Amadeus (Rezervasyon Sistemi)) (2022)., YAĞCI
KAMİL, Detay Yayıncılık, Editör:Kozak Nazmi, Kozak Metin, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 390,
ISBN:978-605-254-552-2, Türkçe(Ansiklopedi Maddesi), (Yayın No: 7725405)
TÜRKİYE TURİZM ANSİKLOPEDİSİ, Bölüm adı:(Park Yönetimi) (2022)., YAĞCI KAMİL, Detay
Yayıncılık, Editör:Kozak Nazmi, Kozak Metin, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 388, ISBN:978-605-254-
562-1, Türkçe(Ansiklopedi Maddesi), (Yayın No: 7732663)
TÜRKİYE TURİZM ANSİKLOPEDİSİ, Bölüm adı:(Prof. Dr. Orhan İÇÖZ) (2022)., YAĞCI KAMİL, Detay
Yayınclık, Editör:Kozak Nazmi, Kozak Metin, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 388, ISBN:978-605-254-
558-4, Türkçe(Ansiklopedi Maddesi), (Yayın No: 7732671)
Disruptive Technology and Digital Transformation for Business and Government, Bölüm adı:(Share or Lose: A Radical Challenge for the Traditional Economy) (2021)., YAĞCI KAMİL, EFENDİ MAHMUT, Akçay Süreyya, IGI Global, Editör:Sandhu Kamaljeet, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 410, ISBN:9781799885832, İngilizce(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 7121719)
DİSİPLİNLERARASI BAKIŞ AÇISIYLA GASTRONOMİ, Bölüm adı:(Gastronomi ve Tur Rehberliği) (2021)., ÇETİNKAYA MEHMET YAVUZ, YAĞCI KAMİL, ÇETİNKAYA NESLİHAN, DETAY ANATOLIA
AKADEMİK YAYINCILIK LTD. ŞTİ., Editör:Güler Ozan, Akdağ Gürkan, Kale Anıl, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 506, ISBN:978-605-254-470-9, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 7311828)
Organizational Behavior Challenges in the Tourism Industry, Bölüm adı:(Is It My Fault or Yours?: Exploring From a Sabotage Point of View.) (2020)., YAĞCI KAMİL,Akçay Süreyya,EFENDİ MAHMUT, IGI Global, Editör:AYDIN Şule, DEDEOĞLU Bekir Bora, ÇOBAN Ömer, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 524, ISBN:9781799814900, İngilizce(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 5553277)
Industrial and Managerial Solutions for Tourism Enterprises, Bölüm adı:(Information Security Awareness in Tourism Enterprises:Case of Turkish Manager Opinions) (2020)., YAĞCI KAMİL,Akçay Süreyya,EFENDİ MAHMUT,MUTLU ÖZTÜRK HANDE, IGI Global, Editör:Akbaba Atilla, Altıntaş Volkan, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 353, ISBN:9781799830306, İngilizce(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 6179035)
Turizm Ansiklopedisi Türkiye Turizm ve Ağırlama Endüstrisinin Temel Kavramları, Bölüm adı:(Uluslararası Spor Turizmi Konseyi) (2019)., YAĞCI KAMİL, Detay Yayıncılık, Editör:İçöz Orhan, Uysal Muzaffer, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 739, ISBN:978-605-254-085-5, Türkçe(Ansiklopedi Maddesi), (Yayın No: 5232850)
Turist Rehberliği Üzerine Güncel Araştırmalar, Bölüm adı:(PAYLAŞMAK YA DA PAYLAŞMAMAK: BİR MESLEĞİN SONU MU?) (2018)., Akçay Süreyya,YAĞCI KAMİL,EFENDİ MAHMUT, Detay Yayıncılık,
Editör:HACIOĞLU Necdet, AVCIKURT Cevdet, KILIÇ Arzu, ULUSOY YILDIRIM Hasret, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 743, ISBN:978-605-254-040-4, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 4489442)
TURİZM İŞLETMELERİNDE YETENEK YÖNETİMİ, Bölüm adı:(TURİZM İŞLETMELERİNDE KARİYER
PLANLAMA VE YÖNETİMİ) (2018)., YAĞCI KAMİL,Akçay Süreyya, Paradigma Akademi, Editör:Bekir EŞİTTİ, Erol DURAN, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 363, ISBN:978-605-2292-55-6, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 4381816)
Developments in Social Sciences, Bölüm adı:(Recreational Fishing as a Tourism Event and the Potential ofTurkey) (2017)., TAŞKIN ENGİN,YAĞCI KAMİL,GÖRKEM ONUR, ST. KLIMENT OHRIDSKI
UNIVERSITY PRESS, Editör:Recep EFE,Rositsa PENKOVA,Jan A. WENDT,Kuat T. SAPAROV,Jaras G. BERDENOV, Basım sayısı:1, ISBN:978-954-07-4343-1, İngilizce(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 3917710)
Toplam Kalite Yönetimi Örgütsel Mükemmellik İçin Toplam Kaliteye Giriş, Bölüm adı:(Kalite Kültürü: Alışkanlıkları, Düşünceleri ve Tutumları Değiştirmek) (2016)., YAĞCI KAMİL, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti., Editör:İpekgil Doğan Özlem, Topoyan Mert, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 456, ISBN:978-605-320-474-9, Türkçe(Kitap Tercümesi), (Yayın No: 2862787)
Global Issues and Trends in Tourism, Bölüm adı:(Cruise Tourism in the Mediterranean) (2016)., YAĞCI KAMİL,AKDAĞ GÜRKAN, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Editör:AVCIKURT
Cevdet, S. DINU Mihaela, HACIOĞLU Necdet, EFE Recep, SOYKAN Abdullah, TETİK Nuray, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 725, ISBN:978-954-07-4138-3, İngilizce(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 2892765)
Turizmin Sosyal Psikolojik Dinamikleri, Bölüm adı:(21. Yüzyılda Turizm ve Sosyolojik Etkileri) (2016)., YAĞCI KAMİL,Akçay Süreyya, Paradigma Akademi, Editör:DURAN Erol, ASLAN Cumhur, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 362, ISBN:9786056686160, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 3012049)
Toplam Kalite Yönetimi Örgütsel Mükemmellik İçin Toplam Kaliteye Giriş, Bölüm adı:(ISO 9000 ve Toplam Kalite İlişkisi) (2016)., YAĞCI KAMİL, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti., Editör:İpekgil Doğan Özlem, Topoyan Mert, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 456, ISBN:978-605-320-474-9, Türkçe(Kitap Tercümesi), (Yayın No: 2862788)
Turizm İşletmeciliği, Bölüm adı:(Turistlerin Ulaşımı 1: Kara Ulaşımı) (2016)., YAĞCI KAMİL, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti, Editör:ÖTER Zafer, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 466, ISBN:978-605-320-487-9, Türkçe(Kitap Tercümesi), (Yayın No: 2869242)
Tourism Environment and Sustainability, Bölüm adı:(General Profiles and Reasons to Visit Regions of Wine Tourists: A Comparison of Bozcaada, Elazığ and Cappadocia Regions) (2015)., AKDAĞ GÜRKAN,YAĞCI KAMİL, St. Kliment Ohridski University Press, Editör:Avcıkurt Cevdet, Dinu Mihaela S, Hacıoğlu Necdet, Efe Recep, Soykan Abdullah, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 779, ISBN:978-954-07-4021-8, İngilizce(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 1968400)
Encyclopedia of Tourism, Bölüm adı:(Automation) (2015)., Addo Edward,YAĞCI KAMİL, Springer International Publishing Switzerland, Editör:Jafar Jafari, Honggen Xiao, ISBN:978-3-319-01669-6, İngilizce(Ansiklopedi Maddesi), (Yayın No: 1967961)
Facilities Management and Development for Tourism Hospitality and Events, Bölüm adı:(Waste and Energy Management) (2013)., ÖZGEN IŞIL,YAĞCI KAMİL, CABI, Editör:Ahmed Hassanien, Crispin Dale, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 384, ISBN:9781780640341, İngilizce(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 153522)
Uluslararası Turizm İşletmeciliği, Bölüm adı:(Uluslararası Turizm Endüstrisinde Tedarik Zinciri Yönetimi) (2011)., YAĞCI KAMİL, Nobel Akademik Yayıncılık, Editör:İge PIRNAR, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 564, ISBN:978-605-133-161-4, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 971995)
D. Ulusal hakemli dergilerde yayımlanan makaleler :
ÇETİNKAYA MEHMET YAVUZ, YAĞCI KAMİL, ÖNEK MUHAMMET (2022). ERZURUM’UN TERMAL
TURİZM POTANSİYELİ ÜZERİNE KAVRAMSAL BİR ARAŞTIRMA. Pamukkale Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 53(2), 327-339., Doi: 10.30794/pausbed.1145185 (Kontrol No: 7942410)
ERTAŞ MEHMET,YAĞCI KAMİL (2020). Understanding the Effects of COVID-19 Pandemic on the Tourism Industry. Turizm Akademik Dergisi, 7(2), 327-338. (Kontrol No: 6661521)
ALKAYA SERAP,MUTLU ÖZTÜRK HANDE,YAĞCI KAMİL (2020). Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Çevre Kimliklerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma (A Research on Determination of Environmental Identities of Undergraduate Students Studying Tourism). Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 8(2), 1179-1195., Doi: 10.21325/jotags.2020.602 (Kontrol No: 6342233)
YAĞCI KAMİL,EFENDİ MAHMUT,Akçay Süreyya (2019). Stajyerler Seyahat İşletmesi Sahipleri ve Yöneticileri Bakış Açısıyla. Turk Turizm Arastirmalari Dergisi, 3(4), 1244-1259., Doi: 10.26677/TR1010.2019.239 (Kontrol No: 5356702)
YAĞCI KAMİL,EFENDİ MAHMUT,Akçay Süreyya (2019). Turist Rehberliği Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim Kavramına Bakış Açıları. Journal of Travel and Tourism Research, 14(2), 118-136. (Kontrol No: 5826041)
YAĞCI KAMİL (2015). 20 Yıl Sonrasında Hiyerarşik Boş Zaman Kısıtlar Teorisini Değerlendirmek. Anatolia Turizm Araştırmaları Dergisi, 26(1), 114-129., Doi: 10.17123/atad.vol26iss179557 (Kontrol No: 1968901)
TÜRKAY OĞUZ,YAĞCI KAMİL (2007). Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Okulda ve Turizm Sektöründe Öğrenme lerinin Sektörden Ayrılma Eğilimlerine Etkisi. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9(4), 219-247. (Kontrol No: 990682)
YAĞCI KAMİL (2007). Meyer Allen Örgütsel Bağlılık Yaklaşımıyla Otel İşletmeleri İşgörenlerinin Örgütsel Bağlılık Düzeylerinin Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9(3), 114-129. (Kontrol No: 990691)
Tütüncü Özkan, Küçükusta Deniz, Yağcı Kamil (2007). Toplam Kalite Yönetimi Kapsamında Hasta Güvenliği Kültürü ve Bir Ölçme Aracı. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9(1), 519-533. (Kontrol No: 990699)
Tütüncü Özkan, Yağcı Kamil, Küçükusta Deniz (2006). Toplam Kalite Yönetimi Kapsamında Hasta Güvenliği ve Akreditasyon Tıbbi Laboratuarlar Değerlendirmesi. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8(4), 286-302. (Kontrol No: 990710)
Sözer Ali Nazım, Tütüncü Özkan, İpekgil Doğan Özlem, Gencel Ufuk,Gül Hüseyin,Tenikler Gökhan,Tarlan Deniz,Aksaraylı Mehmet,Eser Dilek,Seçer Barış,Yağcı Kamil,Topoyan Mert,Devebakan Nevzat (2002). Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü nde Lisansüstü Eğitim Kalitesinin Arttırılmasına Yönelik Bir Alan Araştırması. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 4(2), 41-65. (Kontrol No: 990728)
E. Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında basılan bildiriler:
GÖRKEM ONUR,YAĞCI KAMİL,BAYRAM MURAT (2018). Yiyecek İçecek İkramlarının Hava Yolu Yolcu Memnuniyetindeki Yeri. II. Uluslararası Batı Asya Turizm Araştırmaları Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4415591)
TÜTÜNCÜ ÖZKAN,AYDIN İPEK,TAŞ İLKAY,YAĞCI KAMİL,küçükusta deniz (2017). Rekreatif Amaçlı Spor Yapanların Zindeliğinde Dinlence veTemel Psikolojik İhtiyaçların Rolü. 4. Rekreasyon Araştırmaları Kongresi, 202-213. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3767944)
KELEŞ YASİN,PELİT ELBEYİ,YAĞCI KAMİL (2011). Güçlendirme Algısı İle Örgütsel Vatandaşlık Davranışı İlişkisi Kemer deki Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Uygulama. 12. Ulusal Turizm Kongresi, 601-605. (Tam Metin Bildiri/)(Yayın No:2694294)
YAĞCI KAMİL,ÇETİN GÜRKAN GÜNEY (2007). Turizm Sektöründe İnternet Sitelerinin Kullanılabilirliği Üzerine Bir Araştırma. Çeşme Ulusal Turizm Sempozyumu, 351-356. (Tam Metin Bildiri/)(Yayın No:2694312)
KÜÇÜKUSTA DENİZ,YAĞCI KAMİL,TÜTÜNCÜ ÖZKAN (2006). Kar Amacı Gütmeyen Kuruluşlarda Toplam Kalite Yönetimi Kapsamında Müşteri Memnuniyetinin Ölçülmesi Polis Rehabilitasyon Tesisleri Örneği.
III. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Kongresi, 652-666. (Tam Metin Bildiri/)(Yayın No:2694352)
YAĞCI KAMİL (2006). Toplam Kalite Yönetimi Kapsamında Meyer Allen Örgütsel Bağlılık Modeli ve Otel İşletmeleri Uygulaması. III. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Kongresi, 998-1002. (Özet Bildiri/)(Yayın No:2694382)
Teknik Not, Vaka Takdimi, Araştırma notu vb.
Kitap Kritiği, YAĞCI KAMİL (2011). Operations Management in the Travel Industry 2011 2 Edited by P Robinson. Managing Service Quality: An International Journal, 21(6), 690-692., Doi: 10.1108
Teknik Not, Vaka Takdimi, Araştırma notu vb.
/09604521111185664 (Yayın No: 1372957)
Editörlük
1. GÜNCEL TURİST REHBERLİĞİ ARAŞTIRMALARI, Kitap, Editör, Gazi Kitabevi, 01.12.2022-
30.12.2022
Sertifika
Yükseköğretim Turizm Programları Değerlendirme ve Akreditasyon Kurulu Değerlendirici Eğitimi, TURAK 331964Yükseköğretim Turizm Programları Değerlendirme ve Akreditasyon Kurulu tarafından 29.09.2020 tarihinde çevrimiçi olarak yapılan Değerlendirici Eğitimi, Ankara, Sertifika, 29.09.2020 -29.09.2020
(Ulusal)
52782 ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi Denetçi/Baş denetçisi, Kalite yönetim sistemleri denetimleri, İzmir, Sertifika, 01.06.2005 -08.06.2005 (Uluslararası)
Results 1-1 of 1 (Search time: 0.001 seconds).
Issue Date | Title | Author(s) | |
---|---|---|---|
1 | 2020 | Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Çevre Kimliklerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma | Alkaya, Serap ; Mutlu Öztürk, Hande ; Yağcı, Kamil |
Claim Researcher Page
Check the encrypted string of this email, put the correct string in the box below and click "Go" to validate the email and claim this profile.
Emails: k y a g * * @ * * * * * * u . t r