Issue Date | Title | Author(s) |
2024 | Fen bilgisi öğretmen adayları için stem yaklaşımı ile oluşturulmuş yenilenebilir enerji temalı etkinlikler modülü geliştirme | Ayhan Gündüz, Nefi̇se |
2024 | Fen bilgisi öğretmen adayları için STEM yaklaşımı ile oluşturulmuş yenilenebilir enerji temalı etkinlikler modülü geliştirme | Ayhan Gündüz, Nefise |
2024 | Öğretmenlerin dijital okumaya yönelik tutumlarının değerlendirilmesi | Aktaş, Mehmet Emin |
2024 | Ortaokul öğrencilerinin akademik erteleme davranışları ve yapılandırmacı öğrenme ortamları arasındaki ilişkinin incelenmesi | Çavdar, Ali Osman |
2023 | Biyoçeşitlilik konusunda stem eğitimi modülünün geliştirilmesi ve değerlendirilmesi | Akman, İclal |
2024 | 8. sınıf matematik ders kitaplarındaki soru ve örneklerin TIMSS bilişsel alanlarına göre incelenmesi | Canavcı, Hali̇l |
2024 | Sınıf öğretmenlerinin 21. yy becerilerine yönelik yeterlik algıları ile dijital okuryazarlık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi | Çakanel, Merve |
2024 | Okuma çıraklığı yaklaşımına göre yapılandırılan eğitim durumlarının 7. sınıf öğrencilerinin okuduğu öyküleyici metni anlamaya ve özetlemeye yönelik becerilerine, özyeterlik algılarına ve tutumlarına etkisi | Altun Alkan, Hatice |
2024 | Ortaokul öğrencilerinin akademik erteleme davranışları ve yapılandırmacı öğrenme ortamları arasındaki ilişkinin incelenmesi | Çavdar, Ali̇ Osman |
2024 | Birleştirilmiş sınıflarda zekâ oyunları kullanımının öğrencilerin sosyal, zihinsel ve dikkat becerilerine etkisi: Bir karma yöntem çalışması | Kaçak, Mesut |
2024 | Kariyer uyumunu yordamada kariyer kaygısı ve kariyer yapılandırmanın rolü: 11. sınıf ve 12. sınıf örneği | Karakuzu, Üzeyi̇r |
2024 | Öğrenme stillerine dayalı bireyselleştirilmiş öğretimin ilkokul ikinci sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlamalarının gelişimine etkisi | Akşi̇t, Seher |
2023 | Üniversite öğrencilerinde psikolojik yardım alma nedeniyle kendini damgalamada sosyal damgalanma, psikolojik farkındalık ve öz-duyarlık: aracı, düzenleyici ve durumsal aracı roller | Bural, Nurdan |
2023 | Riskli oyunun Türkiye ve Almanya'daki doğa temelli anaokullarında karşılaştırmalı olarak incelenmesi | Deni̇z, Umay Hazar |