Issue Date | Title | Author(s) |
2023 | Üniversite öğrencilerinde psikolojik yardım alma nedeniyle kendini damgalamada sosyal damgalanma, psikolojik farkındalık ve öz-duyarlık: aracı, düzenleyici ve durumsal aracı roller | Bural, Nurdan |
2023 | Riskli oyunun Türkiye ve Almanya'daki doğa temelli anaokullarında karşılaştırmalı olarak incelenmesi | Deni̇z, Umay Hazar |
2024 | Öğretmen adaylarının öğretim teknolojileri dersine yönelik yaratıcı kişilik özellikleri ile akademik motivasyonları arasındaki ilişkinin incelenmesi | Çetin, Nihal |
2023 | Lise öğrencilerinin müzik dersine yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi | Kina, Zafer |
2023 | Oyun dans müzik uygulamalarının 60-72 aylık çocukların öz düzenleme becerilerine etkisi | Deveci̇, Di̇lan Li̇a |
2023 | Annelerde erken dönem uyumsuz şemalar ile 5-6 yaş çocuklarında öz disiplin ve yaşam doyumu ilişkisi | Kiraç, Mehmet Hayretti̇n |
2023 | Belgesellerle çevre eğitiminin öğrencilerin çevre okuryazarlıklarına ve çevre etiği farkındalıklarına etkisi | Layemut Bacaksız, Hande |
2023 | İlk okuma yazma öğretiminde karşılaşılan sorunların değerlendirilmesi | Özen, Hati̇ce |
2023 | Sosyal bilgiler dersinde proje tabanlı öğrenmenin öğrencilerin Türkiye yeterlilikler çerçevesi yetkinliklerini geliştirmeye etkisi (Sosyal yetkinlikler, inisiyatif alma ve girişimcilik yetkinliği) | Hasanca Saraç, Fatma |
2023 | Okul öncesi öğretmenlerinin sürdürülebilir gelişime yönelik tutumları ile sorun çözme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi | Gümüşay, Betül |
2023 | Sosyal bilgiler öğretmenlerinin toplumsal cinsiyet eşitliğini kavrayışı ve öğretim faaliyetlerine yansıtması | Öztürk Kökpınar, Melek |
2023 | Türkiye ve Avrupa Birliği ülkelerinde yaşayan Türk gençlerinin aile işlevselliği ve sosyalizasyon süreçleri üzerine karşılaştırmalı bir araştırma | Öztürk, Buğra |
2023 | Müzik eğitimi ana bilim dalı şan öğrencilerinin şan performanslarına yönelik öz yeterlilik algıları ile performans kaygıları arasındaki ilişki | Bıyık, Seli̇nay |