Issue Date | Title | Author(s) |
2024 | Güzel sanatlar eğitimi bölümü öğrenclerinin sosyal zeka düzeyleri ile iletişim becerileri arasındaki ilişki (Ege Bölgesi örneği) | Güven, Selenay |
2024 | Görsel sanatlar dersi (9, 10, 11 ve 12. sınıflar) öğretim programına yönelik görsel sanatlar öğretmenlerinin görüşleri | Altındağ, Gökhan |
2024 | Fen bilimleri dersinde uygulanan öğrenme stillerine dayalı bireyselleştirilmiş tam öğrenme modelinin başarı, öz yeterlik ve kendi kendine öğrenme becerilerine etkisi | Aslan, Cansu |
2024 | Fen bilgisi öğretmen adaylarının evrensel fen okuryazarlıkları ile sürdürülebilir kalkınma farkındalıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi | Mertoğlu, Sezer |
2024 | Fen bilgisi öğretmen adaylarının epistemolojik inançları ile yapılandırmacı yaklaşıma yönelik algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi | Öztürk, Ceyda |
2024 | Evlilik uyumunu yordamada iletişim becerileri ve koşulsuz kendini kabul | Bolat Demircioğlu, Beyza |
2024 | Deniz kaplumbağaları hakkında verilen eğitimin fen bilgisi öğretmen adaylarının küresel iklim değişikliğine yönelik farkındalık ve kaygı düzeylerine etkisi | Çiyancı, Ümran |
2024 | Argümantasyon tabanlı etkinliklerin özel yetenekli öğrencilerin bilimsel argümantasyon becerilerine, sorgulayıcı öğrenme becerileri algılarına ve eleştirel düşünme becerilerine etkisi | Kaptan Duyar, Çağla |
2024 | A comparative analysis of reporting verbs in master's theses written by native and non-native English speakers | Aydoğan, Hilal Aybüke |
2024 | 6. sınıf "Vücudumuzdaki Sistemler" ünitesinin öğretiminde Ters Yüz Sınıf Modeli uygulamasının değerlendirilmesi | Utku, Şükran |
2024 | Ortaokul öğrencilerinin doğadan esinlenerek yaptıkları tasarımların biyomimetik açıdan analizi | Mercan, İlke |
2024 | Meslek lisesi öğrencileri için ailelerin yaptığı harcamalar ve maliyeti | Arslan, Çağlar |
2024 | Kariyer yönetimine ilişkin farklı ülkelerdeki modeller ve öğretmen görüşlerinin incelenmesi | Dede, Cemile Tuğçe |
2024 | "Asitler, bazlar ve tuzlar” ünitesinin öğretilmesinde istasyon tekniği kullanımının 10. Sınıf öğrencilerinin akademik başarıları ve kimya dersine karşı tutumları üzerine etkisi | Özgören, Aysel |
2024 | Özgün baskı atölye eğitiminde sürdürülebilir odaklı yaratıcılığın geliştirilmesi: Bir eylem araştırması | Tosun, Dilek |
2024 | Türkçe öğretmeni adaylarının bilimsel araştırmaları okumaya yönelik tutum ve görüşleri | Gülhan, Ayşe Gül |
2024 | Sokratik sorgulamaya dayalı uygulamaların öğrencilerin enerji okuryazarlıklarına etkisi | Aker, Ezgi |
2024 | Görsel sanatlar eğitiminde sürdürülebilir yaşam için tasarım odaklı düşünme yaklaşımı:Bir durum çalışması | Taşbaş Pangız, Şeyma |
2024 | Uzamsal akıl yürütme bileşenlerine yönelik tasarlanan etkinliklerin sekizinci sınıf öğrencilerinin uzamsal akıl yürütme becerilerine, uzamsal yetenek öz-değerlendirmelerine ve uzamsal kaygılarına etkisi | Kasapsaraçoğlu, İlknur |
2024 | Transformatif paradigma ışığında fen öğretmen adaylarının biyoetik yaklaşımlarının, argümantasyon seviyelerinin ve sosyal temsillerinin incelenmesi | Turgut, Duygu |