Issue Date | Title | Author(s) |
2002 | Denizli Karcı dağı'nın makrofungus florası | Ekici, Fatma Taşkın |
2015 | Development of Self Directed Learning Skills Scale for Pre-Service Science Teachers | Acar, Canan; Kara, İzzet ; Ekici, Fatma Taşkın |
2024 | Development of the Engineering Design Skills SelfEfficacy Perception (EDSSPS) Scale | Kahraman, Nazan; Yecan, Esra ; Taşkın Ekici, Fatma ; Kara, İzzet |
2023 | Dijital öyküleme uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgilerine etkisi | Dereli, Fatih |
2018 | Fen bilimleri öğretmenlerinin “fen, mühendislik ve girişimcilik uygulamaları”na yönelik yeterlikleri hakkındaki görüşleri | Taşkın Ekici, Fatma ; Kahraman, Nazan; Demir, Zeynep Betül |
2011 | Fen eğitiminde bilişim teknolojilerinden faydalanmanın yeni ve etkili bir yolu: “yavaş geçişli animasyonlar | Ekici, Erhan; Ekici, Fatma Taşkın |
2008 | Macrofungi of Karcı Mountain (Denizli, Turkey) | Gezer, K.; Taşkın Ekici, Fatma ; Türko?lu, A. |
2019 | Okul dışı öğrenme ortamlarının 7. sınıf öğrencilerinin geri dönüşüm konusundaki doğa algısı ve bilinç düzeyine etkisi | Katırcıoğlu, Güllü |
2023 | Ortaokul öğrencilerinin bilim insanı imajları ve bilim insanı imajlarını etkileyen faktörler | Budak, Ela |
2012 | Öğretmenlere Yönelik Bilişim Teknolojileri Öz-yeterlik Algısı Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması | Ekici, Erhan; Ekici, Fatma Taşkın ; Kara, İzzet |
2012 | The primary student teachers' views about a blended learning application in a basic physics course | Ekici, Fatma ; Kara, İzzet ; Ekici, Erhan |
2020 | Slowmation (yavaş geçişli animasyon) uygulamasının fen bilimleri eğitiminde öğrencilerin ilgi ve motivasyonuna etkisi | Pak, Hilal |