Showing results 1 to 20 of 31
next >
Issue Date | Title | Author(s) |
2015 | 8. Sınıf öğrencilerinin üslü ifadeler ile ilgili sayı duyularının sayı duyusu bileşenleri bakımından incelenmesi [Article] | İymen, Esra; Paksu, Asuman Duatepe |
2019 | Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Paralel ve Dik Doğru/Doğru Parçalarını Belirleme ve Çizme Durumları | Paksu, Asuman Duatepe ; Bayram, Gülcan |
2023 | Combining Paper Folding Activities and Dynamic Geometry Applications: Growing Students’ Understanding of Symmetry for Rectangles, Rhombi And Squares | Husband, M.; Duatepe Paksu, Asuman |
2008 | Comparing teachers' beliefs about mathematics in terms of their branches and gender | Duatepe Paksu, Asuman |
2017 | Constructing a rhombus through paper folding | Duatepe Paksu, Asuman |
2019 | Dörtgenleri Simetri Perspektifinden İncelemenin Geometrik Düşünmeye Etkisi: Dikdörtgen ve Eşkenar Dörtgen Tanımı Örnekleri | Kazak, Sibel ; Duatepe Paksu, Asuman |
2018 | The Effect of Journal Writing on Achievement and Geometry Self-Efficacy of 8th Grade Students | Çontay, Emine Gaye ; Duatepe Paksu, Asuman |
2017 | EVOKING AND EXAMINING GEOMETRIC HABITS OF MIND WHILE CONSTRUCTING | Duatepe Paksu, Asuman ; Boz Yaman, Burçak |
2009 | FACTORS THAT PREDICTS GEOMETRY SELF EFFICACY OF PRESERVICE ELEMANTARY | Duatepe Paksu, Asuman |
2016 | KÂĞIT KATLAMA YÖNTEMİYLE DÖRTGENLERİN İNCELENMESİ | Duatepe Paksu, Asuman |
2021 | Kesirlerle bölmeye yönelik mesleki gelişim sürecine katılan ortaokul matematik öğretmeni adaylarının dönüşüm bilgileri | Mutlu, Ebru |
2006 | Matematik Dersi 1.-5. Sınıf Öğretim Programının NCTM Prensip ve Standartlarına Göre İncelenmesi | Umay, Aysun; Akkuş, Oylum; Duatepe Paksu, Asuman |
2022 | Middle school pre-service mathematics teachers’ explanations of the fraction division with models | Mutlu, Ebru ; Duatepe Paksu, Asuman |
2007 | An Observational Study in Elemantary Mathematisc Classrooms | Duatepe Paksu, Asuman ; Akkuş, Oylum |
2007 | An observational study in elementary mathematics classrooms | Duatepe-Paksu, Asuman ; Akkus, O |
2022 | Okul Dışı Ortamlarda Gerçekleştirilen Matematik Etkinliklerinin Değerlendirilmesi: “Her Yer Matematik Projesi” | Çontay, Emine Gaye ; Kazak, Sibel ; Duatepe Paksu, Asuman |
2006 | Orantısal Akıl Yürütme Becerisi Testi ve Teste Yönelik Dereceli Puanlama Anahtarı Geliştirilmesi | Akkuş, Oylum; Duatepe Paksu, Asuman |
2005 | Orantısal Akıl Yürütme Gerektiren Sorularda Öğrencilerin Kullandıkları Çözüm Stratejilerinin Soru Türlerine Göre Değişiminin İncelenmesi | Paksu, Asuman Duatepe ; Akkuş, Oylum Çıkla; Altay, Mesture Kayhan |
2018 | Origamiyle platonik oniki yüzlü oluşturma sürecinde gerçekleştirilen sorgulamalarla matematiksel ilişkilendirme | Duatepe Paksu, Asuman ; Boz Yaman, Burçak |
2018 | Ortaokul matematik öğretmeni adaylarının ispat şemaları göstergeleri | Çontay, Emine Gaye ; Duatepe Paksu, Asuman |