| Issue Date | Title | Author(s) |
| 2015 | 68-72 Aylık Okul Öncesine ve İlkokula Devam Eden Çocukların Okula Uyum ve Öğretmenleriyle İlişkilerinin Karşılaştırılması | Ogelmani, Hülya Gülay ; Seçerii, Zarife; Gündoğan, Aysun ; Bademc, Dursun |
| 2016 | ANAOKULUNA DEVAM EDEN ÇOCUKLARDA SERBEST VE HAREKETLİ OYUN DÜZENLEMELERİNİN AKRAN İLİŞKİLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ | Gülay, Hülya Ogelman ; Gündoğan, Aysun ; Sarıkaya, Hatice Erten; Önder, Alev |
| 2016 | Çocuk Değerlerinin Ölçülmesi: Portre Değerler Ölçeğinin Türkçe'ye Uyarlanması | Acun Kapıkıran, Necla ; Gündoğan, Aysun |
| 2025 | Do Preschoolers Imagine Different Things as Their Experience Expands? a Turkish Longitudinal Study | Gündoğan, A. |
| 2019 | “Drama Hayattır” Bir Metafor Analizi Çalışması | Gündoğan, Aysun ; Ergenekon, Erinç |
| 2022 | Hear my Voice: Subjective Well-Being Scale for Young Children (SWB-YC) | Gundogan, Aysun |
| 2019 | I would like to live over the rainbow: Dreams of young children | Gündoğan, Aysun |
| 2018 | Oh no monster! Do imaginative fears trigger creative imagination? | Gündoğan, Aysun |
| 2014 | Okul Öncesi Dönemde Bilgisayar Destekli Eğitim Projeleri | Gündoğan, Aysun |
| 2015 | Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenliği Lisans Öğrencilerinin Benlik Saygısı ve Empatik Becerileri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi | Körükçü, Özlem ; Gündoğan, Aysun ; Ogelman, Hülya Gülay |
| 2002 | Okulöncesi eğitim kurumlarında çalışan öğretmenlerin karşılaştıkları sorunlar (Denizli ili örneği) | Gündoğan, Aysun |
| 2021 | Prediction of Self-Concept by Trait Anxiety and Basic Values in Childhood Period | Acun Kapikiran, Necla ; Gundogan, Aysun |
| 2019 | Scamper: Improving creative imagination of young children | Gündoğan, Aysun |
| 2016 | Teacher ratings of resilience and peer relationships of preschoolers whose fathers died unexpectedly | Ogelman, Hülya Gülay ; Gündoğan, Aysun ; Erten Sarıkaya, Hatice; Erol, Ahmet |
| 2019 | The Test of Creative Imagination: making the test suitable to the age group of 5–6 years | Gündoğan, Aysun |