Browsing by Author Kalburan, Çetin

Showing results 1 to 13 of 13
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Cinsiyet Kimliğine Göre Cevaplama Eğilimi Var Mıdır?Aksoy, Tuğçe; Kalburan, Çetin ; Koçoğlu, Duygu ; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
2019Does a difference in the number of response categories change the results for ACSI in the mobile phone sector?Kalburan, Çetin ; Haşıloğlu, Selçuk Burak ; Bardakçı, Ahmet 
2007Entropy measure to compare the Internet and face to face surveysBardakcı, Ahmet ; Balce, Andım Oben ; Kantar, Murat ; Kalburan, Çetin ; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
2022Environmental Attitudes and Environmentally Sensitive Television CommercialsKalburan, Çetin ; Özçifçi, Vesile; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
2018The importance of environmental attitudes towards products for sustainability and business strategiesKalburan, Çetin ; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
2018İnternet’ten Alışveriş Faktörleri Modelinin Oluşturulması ve Bilişsel Haritalama Tabanlı Karar VermeKalburan, Çetin ; Aydın, Oğuzhan ; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
2024Otel işletmelerine yönelik müşteri memnuniyetsizliğinin çevrimiçi müşteri yorumları aracılığı ile incelenmesiÖzdemir, Elif
2023Para Tutumu, Sosyal Paylaşım Sitelerinin Kullanımı ve Online Kompulsif Satın Alma DavranışıKalburan, Çetin ; AKYILDIZ, Bahar; KOÇOĞLU, Duygu 
Sep-2017Pazarlama araştırmalarında Türkiye’nin cevaplama eğilimi profiliKalburan, Çetin 
2017SERVQUAL BEKLENTİ ANKETİNDE GEÇMİŞ DENEYİM SORGULANMALI MIDIR?1Kalburan, Çetin ; Kantar, Murat ; Yılmaz, Mustafa Atahan ; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
2018Tüketici algılarına ait çok kriterli karar verme verisinin çok boyutlu ölçekleme yönteminde kullanımı: cep telefonu markaları örneğiKalburan, Çetin 
2017Türkiye’nin Cevaplama Tarzı Profiline Dayalı Ölçek ÇalışmalarıHaşıloğlu, Selçuk Burak ; Bardakcı, Ahmet ; Balce, Andım Oben ; Kalburan, Çetin ; Aksoy, Tuğçe; Gürkaynak, Şeyda
2014Yeşil pazarlama kapsamında çevresel tutumun çevreci marka sadakati üzerine etkisiKalburan, Çetin