08.01. Management Information Systems

Organization name
08.01. Management Information Systems
City
Denizli
Country
Turkey

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Results 61-80 of 94 (Search time: 0.041 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
612016A model proposal for green supply chain network design based on consumer segmentationCoskun, Semih ; Özgür Polat , Leyla ; Polat, Olcay ; Güngör, Aşkıner 
22024Modeling building carbon emissions by using MARS algorithm: A case of IstanbulKangalli, Uyar, S.G. ; Dal, B. ; Ozbay, B.K. 
32024Most important performance evaluation methods of production lines: A comprehensive review on historical perspective and emerging trendsUlaş, Koyuncuoğlu, M. 
42011Müze pazarlamasında müşteri ilişkileri ve deneyimleri üzerine bir araştırmaSezgin, Mete; Haşıloğlu, S. Burak ; İnal, Emin
52019Network design problems in e-waste managementPolat, Leyla Özgür ; Güngör, Aşkıner 
62021A new reconstructable distributed connected dominating set algorithm for extending the lifetime of wireless sensor networks including energy harvester nodesHaytaoglu, Elif ; Güleç, Ömer ; Tosun, Mustafa 
72020A Novel Distributed CDS Algorithm for Extending Lifetime of WSNs with Solar Energy Harvester Nodes for Smart Agriculture ApplicationsGüleç, Ömer ; Haytaoğlu, Elif ; Tokat, Sezai 
82020A novel method for computing single output for DEA with application in hospital efficiencyYeşilyurt, Muhammet Ensar ; Şahin, Emre ; Elbi, Mehmet Doğan ; Kızılkaya, Aydın ; Koyuncuoğlu, Mehmet Ulaş ; Akbaş-Yeşilyurt, Filiz 
92023Obstacle Aware Density Based Nano-Router Localization in IoNTSahin, E. ; Gulec, O. 
902010ORGANİZASYONLARDA İNTERNET'İN İNFORMAL VE VİRAL İLETİŞİM ARACI OLARAK KULLANIMIBarutçu, Esin ; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
91Jul-2015Ölçek orta noktası bitaraf cevaplar için mi yoksa bihaber cevaplar için mi kullanılmaktadır?Bardakcı, Ahmet ; Haşıloğlu, Selçuk Burak ; Balce, Andım Oben 
922023Örgütsel Adalet ve Yönetici Desteği ile İhbarcılık Arasındaki İlişkide Psikolojik Güvenliğin Aracılık RolüKöse, Suna; Dolma, Serkan ; Mohan Bursalı, Yeliz 
932023Para Tutumu, Sosyal Paylaşım Sitelerinin Kullanımı ve Online Kompulsif Satın Alma DavranışıKalburan, Çetin ; AKYILDIZ, Bahar; KOÇOĞLU, Duygu 
94Sep-2017Pazarlama araştırmalarında Türkiye’nin cevaplama eğilimi profiliKalburan, Çetin 
952021Performans Ölçütlerine Dayalı Bakım Yönetim Modülünün İş Süreçleri Yönetimi Yaklaşımı ile ModellenmesiGüngör, Aşkıner ; Polat, Leyla Özgür 
962023Red Deer Algorithm based nano-sensor node clustering for IoNTGüleç, Ömer ; Şahin, Emre 
172017SERVQUAL BEKLENTİ ANKETİNDE GEÇMİŞ DENEYİM SORGULANMALI MIDIR?1Kalburan, Çetin ; Kantar, Murat ; Yılmaz, Mustafa Atahan ; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
18Jun-2013SERVQUAL ölçeğinde “olmalı” ve “olacak” ifadelerinin cevapların dağılımı üzerindeki etkileriBardakcı, Ahmet ; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
19Aug-2018Sosyal medya hesaplarının kural tabanlı profil çıkarımı: Kullanıcı siyasi eğilimlerinin sınıflandırılması ve araştırılmasıŞahin, Emre 
202007Strategic Approach to Product Design and Development Process, and Effectiveness of Industrial Design PracticesBerber, Aykut; Aksel, İbrahim