08.01. Management Information Systems

Organization name
08.01. Management Information Systems
City
Denizli
Country
Turkey

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Results 61-80 of 92 (Search time: 0.034 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
612024Modeling building carbon emissions by using MARS algorithm: A case of IstanbulKangalli, Uyar, S.G. ; Dal, B. ; Ozbay, B.K. 
622011Müze pazarlamasında müşteri ilişkileri ve deneyimleri üzerine bir araştırmaSezgin, Mete; Haşıloğlu, S. Burak ; İnal, Emin
632019Network design problems in e-waste managementPolat, Leyla Özgür ; Güngör, Aşkıner 
642021A new reconstructable distributed connected dominating set algorithm for extending the lifetime of wireless sensor networks including energy harvester nodesHaytaoglu, Elif ; Güleç, Ömer ; Tosun, Mustafa 
652020A Novel Distributed CDS Algorithm for Extending Lifetime of WSNs with Solar Energy Harvester Nodes for Smart Agriculture ApplicationsGüleç, Ömer ; Haytaoğlu, Elif ; Tokat, Sezai 
662020A novel method for computing single output for DEA with application in hospital efficiencyYeşilyurt, Muhammet Ensar ; Şahin, Emre ; Elbi, Mehmet Doğan ; Kızılkaya, Aydın ; Koyuncuoğlu, Mehmet Ulaş ; Akbaş-Yeşilyurt, Filiz 
672023Obstacle Aware Density Based Nano-Router Localization in IoNTSahin, E. ; Gulec, O. 
682010ORGANİZASYONLARDA İNTERNET'İN İNFORMAL VE VİRAL İLETİŞİM ARACI OLARAK KULLANIMIBarutçu, Esin ; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
69Jul-2015Ölçek orta noktası bitaraf cevaplar için mi yoksa bihaber cevaplar için mi kullanılmaktadır?Bardakcı, Ahmet ; Haşıloğlu, Selçuk Burak ; Balce, Andım Oben 
702023Örgütsel Adalet ve Yönetici Desteği ile İhbarcılık Arasındaki İlişkide Psikolojik Güvenliğin Aracılık RolüKöse, Suna; Dolma, Serkan ; Mohan Bursalı, Yeliz 
712023Para Tutumu, Sosyal Paylaşım Sitelerinin Kullanımı ve Online Kompulsif Satın Alma DavranışıKalburan, Çetin ; AKYILDIZ, Bahar; KOÇOĞLU, Duygu 
72Sep-2017Pazarlama araştırmalarında Türkiye’nin cevaplama eğilimi profiliKalburan, Çetin 
732021Performans Ölçütlerine Dayalı Bakım Yönetim Modülünün İş Süreçleri Yönetimi Yaklaşımı ile ModellenmesiGüngör, Aşkıner ; Polat, Leyla Özgür 
742023Red Deer Algorithm based nano-sensor node clustering for IoNTGüleç, Ömer ; Şahin, Emre 
752021The reflection of public values in twitter use of metropolitan municipalities: A content analysis employing the analytic hierarchy processÇalhan, Hüseyin Serhan; Karkın, Naci ; Haşıloğlu, Selçuk Burak ; Özgül, Mehmet Emin 
762017SERVQUAL BEKLENTİ ANKETİNDE GEÇMİŞ DENEYİM SORGULANMALI MIDIR?1Kalburan, Çetin ; Kantar, Murat ; Yılmaz, Mustafa Atahan ; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
77Jun-2013SERVQUAL ölçeğinde “olmalı” ve “olacak” ifadelerinin cevapların dağılımı üzerindeki etkileriBardakcı, Ahmet ; Haşıloğlu, Selçuk Burak 
78Aug-2018Sosyal medya hesaplarının kural tabanlı profil çıkarımı: Kullanıcı siyasi eğilimlerinin sınıflandırılması ve araştırılmasıŞahin, Emre 
792007Strategic Approach to Product Design and Development Process, and Effectiveness of Industrial Design PracticesBerber, Aykut; Aksel, İbrahim 
802008Şehirlerarası otobüs firmalarının hizmet kalitesini ölçmeğe dönük bir araştırmaBardakcı, Ahmet ; Haşıloğlu, Selçuk Burak