09.03. Basic Education

Organization name
09.03. Basic Education
Director
Parent OrgUnit
City
Denizli
Country
Turkey

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Results 321-340 of 550 (Search time: 0.02 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
3212022Okul öncesi öğretmen adaylarının görsel okuryazarlıkları ile eleştirel okuma özyeterlik algıları arasındaki ilişkinin İncelenmesiÖzdemir Beceren, Burcu; Arı Arat, Ceren; Adak Özdemir, Atiye 
3222018Okul öncesi öğretmen adaylarının oyuna ilişkin algıları: metafor analizi örneğiTok, Emel 
3232020Okul öncesi öğretmen adaylarının soruna ilişkin algıları ve yönelimleriTok, Emel ; Çatalbaş, Gülsüm 
3242023Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitime Yönelik Tutumları ve Dijital Okuryazarlık Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesiIşıkoğlu Erdoğan, Nesrin ; Çiftcioğlu, Mustafa
3252012Okul öncesi öğretmenleri ile öğretmen adaylarının çevresel tutumları yönünden karşılqaştırılmasıKalburan, Fatma Nilgün Cevher ; Yurt, Özlem; Kandır, Adalet
62021Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocukları Değerlendirmedeki Yeterlilik Düzeyleri ve Kullandıkları AraçlarIşıkoğlu Erdoğan, Nesrin ; Aydoğan, Selcen; Efe Kendüzler, Serap; Dülger Ceylan, Ezgi; Aydın, Ayşe; Dinler, Hızır
72021Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Duyguları, Tutumları, Kaygıları ile Öğretmen Yeterlilikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesiÖzcan, İsmail; Karaoğlu, İzzet Baki 
82005Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesiGüven Denizel, Ezgi ; Cevher Kalburan, Fatma Nilgün 
92014Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Stratejilerinin Çocukların Akran İlişkileri Üzerindeki EtkisiGülay Ogelman, Hülya ; Ersan, Ceyhun 
101-Nov-2015OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARI İÇİN HAZIRLANAN TOPRAK EĞİTİMİ PROJESİ’NİN ETKİLİLİĞİ: TİPİTOP VE ARKADAŞLARI İLE TOPRAĞI TANIYORUZ 5Durkan, Nazmi ; Ogelman Gülay, Hülya 
112014OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ DIŞ MEKÂNDA OYUN FIRSATLARI VE EBEVEYN GÖRÜŞLERİCevher Kalburan, Fatma Nilgün 
122014OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ OYUN DAVRANIŞLARININ AKRAN İLİŞKİLERİ ÜZERİNDEKİ YORDAYICI ETKİSİGülay Ogelman, Hülya ; Erten Sarıkaya, Hatice
132014OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDA SERBEST ZAMAN ETKİNLİKLERİNİN GÖZLEMLENMESİGülay Ogelman, Hülya 
142013OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ALMIŞ ÇOCUKLARIN AKRAN İLİŞKİLERİ DEĞİŞKENLERİNİN 5 VE 6 YAŞTA İNCELENMESİ İKİ YILLIK BOYLAMSAL ÇALIŞMAGülay Ögelman, Hülya ; Sarıkaya, Hatice Erten
152022OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN DİJİTAL OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİOgelman, Hülya Gülay ; Demirci, Fatma; Güngör, Hande 
162020Okula Hazır Oluş ve Yürütücü İşlev Performansları Arasındaki İlişkiİvrendi, Asiye 
172018Okulöncesi eğitimde kaliteye ilişkin çocuk görüşleri: fiziksel ortam, akran ilişkileri ve etkinliklerAdak Özdemir, Atiye 
182007Okulöncesi Öğretmen Adaylarının Profesyonel Gelişiminde Yansıtıcı Günlüklerin RolüErdoğan, Nesrin Işıkoğlu 
192018Okuma Çemberleri: Niçin ve Nasıl? Örnek Bir UygulamaDoğan, Birsen ; Yıldırım, Kasım; Çermik, Hülya ; Ateş, Seyit
202019Okuma Çemberlerinin Öğretmen Adaylarının Okuduğunu Anlama Düzeylerinin Gelişimine EtkisiYıldırım, Kasım; Ateş, Seyit; Çermik, Hülya ; Doğan, Birsen