33.02. Travel-Tourism and Entertainment Services

Organization name
33.02. Travel-Tourism and Entertainment Services
Director
City
Denizli
Country
Turkey

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Results 1-20 of 24 (Search time: 0.048 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
12022Are participation and conventional banks operating under the same roof really different? Evidence from Turkish bank clientsBaran, Tamer 
22023Attitudes toward the design of Islamic mobile shopping apps in Turkey: the case of hijab clothing mobile apps from the perspective of conservative consumersBaran T. ; Barutçu S. 
32021Comparison of parametric and non-parametric methods to analyse the data gathered by a likert-type scaleBaran, Tamer 
42022COVID effect on retailing: a study on consumers' retailer preferences during economic recession periods: evidence from Turkey as a predominantly Muslim societyBaran, Tamer 
52018Effect of greenwashing advertisements on organizational imageBaran, Tamer ; Kızıloğlu, Mehmet 
62024The effects of trust and religiosity on halal products purchase intention: indirect effect of attitudeKoç, Fatih; Özkan, Bekir; Komodromos, Marcos; Efendioglu, İbrahim Halil; Baran, Tamer 
72021An Explanatory Study On Consumers’ E-Complaints About Discount Stores In TurkeyBaran, Tamer 
82024Faith and sustainability: exploring religiosity's impact on intentions to reduce food wasteBaran, Tamer ; Lupu, Cristina; Privitera, Donatella
9Jun-2006Hitit askeri teşkilatı ve sefer organizasyonuBaşol, Serkan 
10Jun-2014Hititlerde büyü ve büyü malzemeleriBaşol, Serkan 
112014HİTİT BÜYÜLERİNDE SAYI VE RENK SEMBOLİZMİKılıç, Yusuf ; Başol, Serkan 
12Feb-2019İndirim mağazalarından alışveriş yapanların özel markaya karşı tutumunda algılanan risk ve kalitenin rolüBaran, Tamer 
131-Apr-2019İndirim mağazalarının maliyet düşürme stratejileri ve Türkiye'deki perakendecilerin verimliliklerinin karşılaştırılmasıBardakcı, Ahmet ; Baran, Tamer 
142017Kaleiçi: sorunlar ve çözüm önerileri hakkında kısa bir değerlendirmeBardakcı, Ahmet ; Baran, Tamer ; Kantar, Murat 
152016KONAKLAMA İŞLETMELERİYLE İLGİLİ İNTERNET SİTELERİNDE YER ALAN YORUMLARIN TÜKETİCİ KARAR SÜRECİNE ETKİSİ: ANKARA'DA ÇALIŞAN ÖĞRETİM ELEMANLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMADoğan, Sait; Sert, Sertaç; Tutan, Ercan 
16Aug-2016Kırsal girişimcilik: Tarihten günümüze Yatağan örneğiİrmiş, Ayşe ; Çoban, Hatice ; Başol, Serkan 
172020A literature review and classification of the studies on “halal” in Islamic business journals (2010-2018)Baran, Tamer 
182020Marka adının tüketicilerin marka tercihine etkisi: Türkçe ve İngilizce adların karşılaştırılmasıBaran, Tamer 
19Jun-2012Marka konumlandırma ve üniversite öğrencilerinin cep telefonu tercihinde konumlandırmanın etkisi üzerine bir araştırmaBaran, Tamer 
20Jun-2019Menşe karmaşası: tüketiciler ülkeler ve markaların ana vatanları hakkında neler biliyor?Bardakcı, Ahmet ; Baran, Tamer ; Djavlonbek, Kadirov